Vseh sedem prispevkov posebne številke mednarodne znanstvene revije se ukvarja z različnimi pristopi k raziskovanju pismenosti v Afriki in Aziji.  Večina avtorjev uporablja kvalitativno metodo raziskovanja, pripovedovanje oziroma etnografski pristop. Gre za način opisovanja in sistematičnega analiziranja osebne izkušnje, da bi razumeli kulturno ozadje.

Gostujoča urednica te izdaje in avtorica enega od prispevkov je Brigit Brock Utne. Etnografska metoda jo je prevzela, ko je poučevala v Tanzaniji in na drugih južnoafriških  univerzah. Tu poznajo celo podiplomski študijski program, imenovan Pripovedovalne študije življenja.

Članki tako prinašajo opis izkušenj posameznikov, tipičnih predstavnikov skupnosti, v katerih živijo. Tako se povežejo osebni, družbeni in politično-zgodovinski okvir življenja.

V drugem delu revije so predstavitve štirih knjig – o izobraževanju odraslih v moderni družbi, mobilnem učenju, izobraževanju in socializaciji marginalnih skupin ter izobraževanju o državljanstvu.

Tiskana različica je na voljo v Knjižnici ACS, prispevki so brezplačno dostopni na spletu.

Priredila: Ana Peklenik (ana.peklenik@acs.si), ACS