30 let ACS
Andragoški center Republike Slovenije je bil ustanovljen v letu 1991. Svoje delovanje je začel 24. januarja 1992. Ob tridesetletnici v posebni rubriki objavljamo prispevke različnih posameznikov, ki so ključno pripomogli k ustanovitvi in s svojim delovanjem skrbijo za razvoj izobraževanja odraslih v Sloveniji.
Kako smo snovali razvojno delo
Da, že takrat so nastajali zametki obsežnih in danes zelo uveljavljenih področij dela, to sta kakovost izobraževanja odraslih in svetovanje. Vse lastne razvojne projekte, ki smo jih uvedli v prakso, smo periodično tudi samoevalvirali,
Andragoški center Slovenije – doma in na tujem
Hkrati se je razvijala tudi informacijska podpora tako delovanju ACS-ja samega kot tudi tisti del, ki je širšo domačo in evropsko javnost obveščal o dogajanju na področju izobraževanja odraslih v Sloveniji (konference, objave, Novičke ACS, letne objave o programih izobraževanja odraslih v Sloveniji, knjižni zbirki Študije in raziskave ter Nove poti).
Moja zgodba z ACS
Moje pripravništvo na ACS se je po devetih mesecih zaključilo in od zime 2008 dalje sem zaposlena na ministrstvu, pristojnem za izobraževanje. Zanimiv podatek: od takrat do danes se je trikrat spremenilo ime ministrstva ter zamenjalo sedem ministric in ministrov.
Kako je nastajal Andragoški center Slovenije
Poglavitna naloga ACS, kot sem skušal prepričati ministra, mora biti razvijanje ‘kulture učenja odraslih’ v Sloveniji, kar presega le ‘šolanje’ odraslih na različnih stopnjah, pri čemer je v ospredju le poklicno izobraževanje. Center mora temeljiti na filozofiji in strategiji vseživljenjskosti učenja in mora zadovoljevati vse potrebe odraslih ljudi po učenju in izobraževanju, potencialnih uporabnikov IO.