Domače
Ali se Jaka zaveda, da bo lahko leta 2050 njegov sin postal ogljični policist? Ali pa hči izvrstna 3D pripovedovalka pravljic?
Včasih je veljalo, da nas po končanem šolanju čaka zaposlitev. Danes zaradi nenehnih sprememb na trgu ni več tako. Robotizacija in globalizacija bosta še naprej izrivali poklice, ki jih lahko nadomesti tehnologija. Obstajajo pa poklici, ki bodo najverjetneje ostali....
Strokovna srečanja so dobra priložnost za nove ideje
Obe organizaciji veliko pozornosti namenjata skrbi za kakovost. Pomembno vlogo pri tem opravljata svetovalki za kakovost. Goste so se seznanili z izboljšavami …
20 let Svetovalnega Središča ISIO Nova Gorica: opolnomočili smo številne
Ob 20. obletnici odprtja Svetovalnega Središča Nova Gorica se oziramo na dve desetletji neprecenljive pomoči in podpore, ki smo ju nudili naši skupnosti in...
Dnevi svetovanja za znanje
Izkoristite priložnost za nasvet o izobraževanju in pridite na 19. Dneve svetovanja za znanje, ki bodo letos po vsej Sloveniji med 20. in 22. septembrom. Organizirajo jih središča ISIO in SSU ter ACS.
Povezani na F3ŽO
Srečevali se bomo z učečimi se. Nekateri dobitniki Priznanj ACS za promocijo učenja in znanja odraslih bodo z obiskovalci delili svoje izkušnje in navdušenje nad vseživljenjskim učenjem. Obljubljamo, da zanimivih zgodb ne bo zmanjkalo!
Portreti branja
Na razstavi s tem naslovom predstavljamo idejne zasnove arhitekturnih in oblikovalskih rešitev za promocijo in spodbujanje branja v javnem prostoru. Zamisli so prispevali študenti in absolventi Fakultete za arhitekturo v Ljubljani. Sodelovali so na odprtem natečaju...
Ste že obiskali portal Kam po znanje? Priložnosti za učenje je tudi letos veliko
Pridobivanje novega znanja, spretnosti in veščin v času hitrega tehnološkega razvoja postajo nepogrešljivo. Pa veste, kje pridobiti nova znanja in spretnosti? Na smo tudi letos pripravili...
Raziskava o izobraževanju in učenju odraslih v letu 2022
Anketiranje je potekalo v jesenskih mesecih 2022 na vzorcu 8.000 prebivalcev Slovenije, starih od 18 do 69 let. Namen raziskave je bil pokazati, v kolikšni meri so bili odrasli vključeni v katero koli obliko izobraževanja (formalno, neformalno izobraževanje, priložnostno učenje), na katere načine so pridobivali znanje, kakšen odnos so imeli do izobraževanja (razlogi za(ne)udeležbo …