ESS+
Svetovanje odraslim po dunajsko: navdihi za prihodnost
Dunaj je imel za slovensko prebivalstvo v preteklosti velik pomen, saj smo bili z njim tesno povezani. Do ustanovitve prve univerze v Ljubljani je predstavljal pomembno študijsko središče za Slovence, četudi so morali pogosto »trebuh pustiti zunaj«, kot pravi...
Delavnica Kako se učijo odrasli, namenjena učiteljem v javno-veljavnem programu Začetna integracija priseljencev (ZIP)
Spopolnjevanje, ki ga bomo izpeljali v obliki delavnice, bo praktično naravnano, v zadnjem delu pa bo tudi priložnost za medsebojno izmenjavo izkušenj in mnenj. Izvajalka prvega dela spopolnjevanja bo dr. Danijela Brečko, izvajalka drugega dela ma Urška Korošec s Cene Štupar – CILJ.
Novo usposabljanje ACS: Didaktični vidiki sodobnega izobraževanja odraslih
7. maja se je v prostorih začelo novo 24-urno usposabljanje z naslovom Didaktični vidiki načrtovanja in izpeljave izobraževanja odraslih na daljavo, kombiniranega in hibridnega izobraževanja....
30 let TVU
Učenje krepi in radosti, zato naj bo naš sopotnik vse življenje! so gibanje za Slovenijo – učečo se družbo. Temeljijo na prepričanju, da nam učenje omogoča proaktivnost in ustvarjalnost na...
Strokovno srečanje z direktorji LU: krepitev kompetenc za inovativno vodenje
V prvem delu srečanja je dr. Alenka Braček Lalić izpostavila pomen avtentičnega vodenja v času kompleksnosti. Predstavila je štiri ključne premike, ki so potrebni za učinkovito vodenje: upanje, zaupanje, empatijo in stabilnost. Poudarila je, da avtentično vodenje prispeva k večji zavzetosti zaposlenih in zmanjšanju stroškov zamenjave kadra. Med udeleženci se je razvila zanimiva diskusija.
Skupaj gradimo most vseživljenjskega znanja
V današnjem hitrem tempu življenja je znanje ključno za osebni in družbeni uspeh. Projekt Ozaveščanje za vseživljenjsko učenje in kampanjo Lahko.si (2023–2028) soustvarja 12 regijskih koordinatorjev. Kot lokalni glasniki projekta skrbijo za promocijo [simple_tooltip...
Nova strokovna monografija Opolnomočenje: Nove strategije doseganja in ozaveščanja odraslih
Monografija Opolnomočenje: Nove strategije doseganja in ozaveščanja odraslih, je zasnovana kot tehtni strokovni razmislek, opremljen z znanstvenimi podatki. V njej avtorji, raziskovalci in praktiki spregovorijo o sodobnih dilemah izobraževanja odraslih. Ključni cilj njihovih prizadevanj je opolnomočenje odraslih, s katerim izobraževalci posameznikom ali skupinam omogočamo razvijanje sposobnosti,
Razvijanje bralne pismenosti – bralne učne strategije
Namen delavnice je bil osvetliti pomen in razumevanje bralne pismenosti, spoznati orodja bralnih učnih strategij in spodbuditi udeležence k kritičnemu branju.