Mednarodno
V novičnikih agencij, inštitutov in spletnih revij lahko preberete …
Marčevski novičnik prinaša prispevek o učečih se mestih. Globalna mreža UNESCO se širi, organizira konference in serijo spletih seminarjev. Avtorji namenjajo pozornost tudi...
Vseobsegajoči družbeni okvir – terensko delo z mlajšimi odraslimi
Vprašanja, povezana z doseganjem ranljivih skupin odraslih, so v zadnjih nekaj letih postala zelo aktualna. Zagotovo je k temu prispevala tudi pandemija covida-19, ki je v položaj socialne izoliranosti postavila domala vsakega človeka. Ob tem želim opozoriti na...
Kaj vse prinašajo novičniki agencij, združenj, spletnih revij?
Koncept varnega prostora je kompleksen. Nanaša se lahko na različne elemente izobraževalne prakse – bodisi na fizični vidik prostora, spletno okolje, bodisi na vlogo izvajalcev usposabljanja, organizatorjev in/ali učečih se pri ustvarjanju varnega učnega okolja....
Habitus senzibilno svetovanje in pristopi terenskega dela za večjo vključenost v svetovanje in izobraževanje
15. februarja smo z zaključnim dogodkom Habitus senzibilno svetovanje in terensko delo sklenili dvoletni mednarodni projekt Erasmus+ ReachOut s polnim naslovom Terensko delo v svetovalni dejavnosti v ...
V znamenju novih publikacij
Predstavljamo dve izdaji združenja : prva z naslovom Adult Learning and the Green Transition je publikacija o nagradi Grundtvig Award 2023, ki jo podeljuje združenje. Druga pa...
Po številnih dosežkih z upanjem v novo leto
Kaj je novega v glasilih, ki jih izdajajo UIL, Cedefop, EAEA in LLLP? Continue Reading Po številnih dosežkih z upanjem v novo leto
Nove publikacije, podkasti, spletne strani …
Revija ELM Magazine, brezplačna spletna revija o izobraževanju odraslih in vseživljenjskem učenju, je prenovila spletno stran. V prihodnje člankov ne bodo objavljali v četrtletnih številkah, temveč sproti – po dva ali tri na mesec. Continue Reading Nove publikacije, podkasti, spletne strani …
Simpozij OECD in Banke Italije o finančni pismenosti in opolnomočenju
Tovrstno izobraževanje je treba oblikovati tako, da bo dostopno in učinkovito za vse plasti družbe, še posebno za ranljive. Samo s celovitim pristopom, ki upošteva lokalne razmere in specifične potrebe posameznih skupin, lahko dosežemo resnično finančno pismeno družbo. Continue Reading Simpozij OECD in Banke Italije o finančni pismenosti in opolnomočenju