Na petkovem srečanju, ki bo 7. decembra med 9.00 in 10.30 v sejni sobi ACS, Šmartinska 134a, nam bo Leonida Brezovec predstavila izsledke magistrske naloge, v kateri je preučevala doživljanje zahtev po vseživljenjskem učenju med mladimi odraslimi.

Avtorica se je v svojem delu osredotočila na neoliberalni koncept vseživljenjskega učenja, ki izobraževanje in učenje odraslih pojmuje kot ključno orodje za prilagajanje spremembam na trgu dela ter orodje za večjo konkurenčnost, učinkovitost in gospodarski razvoj. Zaradi negotovosti zaposlovanja se vseživljenjsko učenje vedno pogosteje razglaša za temelj preživetja na trgu dela, s tem pa se pomika v območje socialne prisile in nujnosti. Izhajala je iz domneve, da so mladi, zlasti tisti, ki šele vstopajo na trg dela, najbolj pod udarom teh teženj in da je zanje bitka za stalno pridobivanje novega znanja in kompetenc že postala način življenja.

Stalno učenje in izobraževanje je zanje edina garancija za varno prihodnost. Poleg kritičnega pogleda na vseživljenjsko učenje je avtorica, izhajajoč iz teorije življenjskih potekov, obravnavala tudi procese individualizacije in izbirnosti življenjskih poti ter tako skušala doseči celovitejši pogled v obravnavano problematiko.

Lepo vabljeni, svojo udeležbo na srečanju prosim potrdite do srede, 5. decembra.

Mag. Zdenka Birman Forjanič (zdenka.birman.forjanic©acs.si), ACS