Izobraževalci odraslih so se udeležili delavnice z naslovom Učni izidi v izobraževanju odraslih, ki jo je 9. maja organiziral CMEPIUS v sodelovanju s skupino ekspertov ECVET.

 

Delavnica je bila organizirana z namenom, da se udeleženci seznanijo s pomenom ustreznega zapisovanja in ocenjevanja učnih izidov, kar je pri pripravi formalnih/neformalnih/priložnostnih programov za izobraževanje odraslih ključnega pomena. Tanja Vilič Klenovšek z ACS je izpostavila bistvene elemente, ki naj bi jih izobraževalci odraslih pri pripravi izobraževalnih programov upoštevali.

To so: upoštevanje pristopov učno-ciljnega načrtovanja, zapis učnih enot in učnih izidov; izboljšanje kakovosti priprave in izvedbe neformalnih izobraževalnih programov; priprava kakovostnih potrdil o pridobljenih učnih izidih in usposobljenost za procese vrednotenja neformalno in priložnostno pridobljenega znanja odraslih.

Po teoretičnem uvodu o zapisovanju učnih izidov (na podlagi Bloomove taksonomije) so se udeleženci preizkusili v konkretnih nalogah, kar se je sprva zdela lahka naloga, kasneje pa se je izkazalo, da zapis učnega izida zahteva znanje, zbranost in predvsem vedenje o tem, kaj je cilj posamezne vsebine IO.

 

Več informacij vam je na voljo v priročniku ECVET kot podpora vseživljenjskemu učenju.

Urška Slapšak (urska.slapsak@cmepius.si), CMEPIUS