Pregled tujega tiska začenjamo s pregledom 13 lanskih publikacij mreže Eurydice, ki so dostopne na spletu (2022 Eurydice publications). Več >>

Predstavljamo letošnji prvi dve številki glasila LLLP Insights:

  • Ob predstavitvi letošnje teme – Ključne kompetence za vse: pristop vseživljenjskega učenja k spretnostim – januarska številka glasila LLLP Insights prinaša številne informacije o delovanju Platforme. Med vsemi omenjamo le dve: vabijo k prijavam za nagrade LLLAwards 2023 in predstavljajo nov podkast, ki ga ustvarja LLLP in so ga poimenovali LLLTalk – EU Education Made Simple. Več >>
  • Šole in visokošolske ustanove imajo ključno vlogo pri izvajanju izobraževalnih politik in praks, ki spodbujajo ključne in prečne kompetence. Februarska številka glasila LLLP Insights se posveča prav tej temi: Šole in visoko šolstvo – prihodnost poučevanja in učenja. Več >>

Cedefop je med raziskovalnimi prispevki izdal publikacijo z naslovom Microcredentials for labour market education and training. Študija preučuje nastajajoče razmerje med mikrodokazili in razvijajočimi sistemi kvalifikacij. Več >>

Prva številka glasila združenja EAEA napoveduje letošnjo osrednjo temo: Izobraževanje odraslih in zeleni prehod, poroča o projektih, v katerih sodelujejo člani združenja, napoveduje dogodke … Več >>

Ali ste vedeli, da je ACS postal redni član Mednarodne mreže za finančno izobraževanje pri OECD? OECD/INFE združuje več kot 250 organizacij iz 130 držav, vključno z nacionalnimi vladami, oblikovalci politik, finančnimi in izobraževalnimi ustanovami in drugimi partnerji. Več >>

Za konec vas povabimo k sodelovanju v javnem posvetovanju o pobudi Priložnosti za učenje (učna mobilnost) v drugih evropskih državah za vse. Pripravila ga je Evropska komisija in traja do 3. maja. Več >>

Prijetno branje vam želim!

Priredila: Nevenka Kocijančič (nevenka.kocijancic@acs.si), ACS