UNESCO in UNFCCC organizirata že tretjo serijo spletnih seminarjev o izobraževanju o podnebnih spremembah za družbeno preobrazbo. Pod naslovom Na poti do konference COP 29 se bo serija osredotočila na okolju prijaznejše usposabljanje učiteljev in zmogljivosti izobraževalnih sistemov. Seminarji potekajo od maja do decembra 2024. Več >>

V središče pozornosti majska številka novičnika LLLP postavlja odziv Evropskega združenja regionalnih in lokalnih oblasti za vseživljenjsko učenje (EARLALL) na projekt Evropa v gibanju. Predstavili so tri ključna sporočila. Več >>

V 139. številki Cedefopovega novičnika ozaveščajo o publikaciji Poklicno in strokovno izobraževanje in usposabljanje v akciji. Nastala je kot rezultat enega iz zaporedja dogodkov, s katerim je Cedefop zaznamoval Evropsko leto spretnosti. Napoved spretnosti, ki jo pripravlja Cedefop, se bliža 20. obletnici. Predstavniki 23 držav članic EU so se sestali v Solunu, da bi pripravili to jubilejno izdajo. Potrdili so ugotovitve, raziskovali metodološke izboljšave in analizirali rezultate napovedi za svoje države. Poseben poudarek je bil na izboljšanju kazalnika pomanjkanja delovne sile. Razpravljali so tudi o izzivih, kot so umetna inteligenca, migracije in pomanjkanje delovne sile. Več >>

EAEA v najnovejši številki novičnika v ospredje postavlja evropske volitve. V pripravah nanje so predstavniki združenja povprašali udeležence IO in izobraževalce, zakaj je pomembno glasovati za #LearningEurope. EAEA v 10 priporočilih za volitve navaja, kako lahko IO pripomore k izgradnji močnejše in bolj demokratične Evrope. Več >>

Mednarodno združenje za primerjalno izobraževanje odraslih (ISCAE) vabi k sodelovanju. Od 7. do 10. novembra prireja v Firencah letno srečanje. Tema konference, ki bo 9. in 10. novembra, je oživitev nadaljnjega izobraževanja odraslih za pozitivne družbene spremembe in osebno izpolnitev. Konferenco bodo povezali s simpozijem in slovesnostjo ob sprejemu novih članov v Mednarodno dvorano slavnih za izobraževanje odraslih in nadaljnje izobraževanje. Več >>

Izrazite svoje mnenje o evropskem izobraževalnem prostoru. Evropska komisija izvaja vmesno oceno napredka pri vzpostavljanju in razvoju evropskega izobraževalnega prostora (EIP). Vrednotenje vključuje številna posvetovanja za zbiranje povratnih informacij različnih zainteresiranih strani. V tem javnem posvetovanju so dobrodošli prispevki vseh posameznikov in organizacij, ki imajo vpogled v ustreznost, uspešnost, učinkovitost, skladnost in dodano vrednost EIP za EU. Več >>

Majski novičnik UIL  v središče postavlja pobudo za krepitev digitalnih spretnosti učiteljev pismenosti v Maroku. Cilj pobude, ki jo je razvila Globalna zveza za pismenost (GAL) v sodelovanju s Koalicijo za globalno izobraževanje (GEC), je povečati učinkovito uporabo digitalnih tehnologij pri poučevanju in učenju pismenosti. Več >>

Prijetno branje vam želim!

Priredila: Nevenka Kocijančič (nevenka.kocijancic@acs.si), ACS