Publikacije
Nova strokovna monografija Opolnomočenje: Nove strategije doseganja in ozaveščanja odraslih
Monografija Opolnomočenje: Nove strategije doseganja in ozaveščanja odraslih, je zasnovana kot tehtni strokovni razmislek, opremljen z znanstvenimi podatki. V njej avtorji, raziskovalci in praktiki spregovorijo o sodobnih dilemah izobraževanja odraslih. Ključni cilj njihovih prizadevanj je opolnomočenje odraslih, s katerim izobraževalci posameznikom ali skupinam omogočamo razvijanje sposobnosti,
Podobe branja: Umeščanje branja v izobraževanje odraslih, berilo za izobraževalce odraslih
Učinki upada bralne pismenosti med mladino in odraslimi prebivalci Slovenije, ki ga izkazujejo različne raziskave (PIRLS, PIAAC) presegajo raven moralne panike, ki se ob tem pojavlja. Vprašanje bralne pismenosti je resno. Zahteva resen strokovni in politični razmislek...
Mentorjevi knjigi na pot
Mentorjeva knjiga: priročnik v programu je nova pridobitev na knjižni polici mentorjev v programu PUM-O pa tudi drugih praktikov, ki delajo z družbeno zapostavljenimi skupinami ljudi....
ReNPIO za obdobje 2022–2030 v pregledni tiskani in elektronski publikaciji
ReNPIO 22–30 je pomemben strateški dokument in podlaga za načrtovanje razvoja izobraževanja odraslih v Sloveniji za obdobje do leta 2030. S tretjim tovrstnim dokumentom nadaljujemo prizadevanja za čim večjo vključenost odraslih v izobraževanje in vseživljenjsko učenje.
Koraki k zdravju: zbirka vaj in delavnic za boljše obvladovanje zdravja
Avtorice priročnika želimo tako izvajalcem kot udeležencem v tem procesu obilico radovednosti, miselne iskrivosti, kreativnosti, poguma, učenja drug od drugega, vztrajnosti pri iskanju novih poti, pa tudi tega, zaradi česar v izvajanju delavnic ali kot udeleženka uživam tudi sama: dobrega druženja, v katerem rastemo vsi, izvajalci in udeleženci.
Trenutki sprememb: Izobraževanje odraslih v času epidemije covida-19
Prispevki v publikaciji Trenutki sprememb: izobraževanje odraslih v času epidemije covida-19 analizirajo dejavnike, povezane s problematiko udeležbe odraslega prebivalstva v izobraževanju. Gre za enega temeljnih kazalnikov razvitosti področja in sistema izobraževanja.
Spretnosti odraslih v slovenskih regijah
Največja odstopanja so med osrednjeslovensko in gorenjsko regijo. Prebivalci slednje, zaposleni v malih in srednje velikih podjetjih, kažejo večjo verjetnost, da bodo izobraževalno aktivni kot zaposleni v podjetjih, ki štejejo več kot 1000 delavcev. Za osrednjeslovensko regijo velja nasprotno.
Publikacija Izobraževanje odraslih na daljavo, kombinirano in hibridno izobraževanje: kazalniki, standardi in merila kakovosti
Gre za prvi poskus oblikovanja standardov in kazalnikov za to področje izobraževanja. Evalvacije IO na daljavo so namreč pokazale, da če teh oblik izobraževanja ne izvajamo kakovostno …