Marčevski novičnik UIL prinaša prispevek o učečih se mestih. Globalna mreža UNESCO se širi, organizira konference in serijo spletih seminarjev. Avtorji namenjajo pozornost tudi spodbujanju vključenosti in opolnomočenju žensk z učenjem in izobraževanjem. O tem je objavljen obsežen intervju z Idrisem Hegazijem, svetovalcem egiptovskega ministra za izobraževanje. Več >>

Digitalizacija vpliva na vse sektorje in poklice. Tej temi so se posvetili tudi v uvodniku 138. novičnika agencije Cedefop. Z daljšo reportažo so povzeli dogajanje na podelitvi nagrad za videopredstavitev. Tema razpisa je bila v duhu letošnjega leta – spretnosti. Zmagovalna ekipa prihaja s Portugalske. Več >>

Marčevska številka novičnika ELM Magazine prinaša še zadnje članke, ki se osredotočajo na mirovno vzgojo. Hkrati pa napoveduje, da bodo letošnjo pomlad raziskovali temo digitalnega učenja in poučevanja. Več >>

Tokrat predstavljamo Evropsko agencijo za izobraževanje oseb s posebnimi potrebami in inkluzivno izobraževanje (European Agency for Special Needs and Inclusive Education. Ustanovljena je bila leta 1996 na pobudo danske vlade, ki so jo podprli ministri za izobraževanje držav članic EU. Agencija vključuje 31 držav članic, ki pokrivajo 36 jurisdikcij (Anglija, Severna Irska, Škotska in Wales ter francoska, flamska in nemška skupnost v Belgiji so zastopane vsaka posebej). Od 1. januarja 2008 ima status članice tudi Slovenija. Več >>

Za konec pa predstavljamo še knjigo Mortena Flateja Paulsena. Med letoma 2010 in 2013 je bil predsednik omrežja EDEN. V začetku letošnjega leta je predstavil svojo novo knjigo z naslovom The Dawn of Online Education. V njej so zbrane anekdote iz pionirskih osemdesetih let prejšnjega stoletja. To je prva od načrtovanih štirih knjig v kroniki My Online Education World 1980–2020, ki jo je začel pisati v času izolacije zaradi izbruha koronavirusa leta 2020. Več >>

Prijetno branje!

Priredila: Nevenka Kocijančič (nevenka.kocijancic@acs.si), ACS