Revija za IO, ki izhaja že štirideset let, štirikrat letno objavi tematsko številko. Ravno zaradi osredotočenosti na posamezno temo jih v Knjižnici ACS uvrščamo na police med monografske publikacije. Iskanje je tako olajšano in bralec, ki izbira po temi, jih lažje najde.

Od leta 2018 spremljamo to zanimivo globalno revijo preko spleta, saj je dostop do vseh objav odprt. To prinaša drobno nevšečnost – če človek ni pozoren, se lahko zanimiv članek izmuzne njegovemu očesu. Kratek povzetek in povezavo do objav smo v e-Novičkah že delili.

O čem pa pišejo letos? Izšli sta že dve številki. Tema prve, Meditacija in zavedanje v izobraževanju odraslih, je zagotovo pomembna tudi za naše okolje. Prinaša prispevke o različnih pristopih k ravnovesju duha in telesa v različnih stopnjah in oblikah izobraževanja ne samo v zdravstvenih ustanovah, pač pa tudi na javnih univerzah, v neformalnih oblikah in doma – ob priložnostnem učenju. Tudi z bonsajem in od njega se lahko učimo, svoja spoznanja pa prenašamo na učeče se.

Zadnja številka revije New Direction for Adult and Continuing Education pa se posveča spreminjajoči se viziji odraslih in vseživljenjskega izobraževanja v azijskih kontekstih: teorijah in praksah z vzhoda. Avtorji obravnavajo vzhodnoazijsko, japonsko, kitajsko, korejsko in tajsko okolje. Raziskujejo tako osnovno opismenjevanje kot neformalne oblike: skupnostno učenje, trajnostni vidik sodobnih učečih se mest, družbene učinke učenja ipd.

Dostop do teh dveh številk, pa tudi do arhiva, je mogoč v Wileyjevi digitalni knjižnici.

Priredila: Ana Peklenik (ana.peklenik@acs.si), ACS