Posebna izdaja revije za izobraževanje odraslih in nadaljevano izobraževanje, ki jo izdaja založba Wiley, nosi naslov Nadgradnja teorije o neformalnem in priložnostnem učenju.

Avtorji podajajo različna spoznanja, vezana na neformalno in priložnostno učenje. Tema je take vrste, da je obravnava pogosto postavljena v sociološki kontekst; raziskovalci za podlago jemljejo teorije in spoznanja različnih priznanih avtorjev. Hkrati gre za temo, ki je v sodobnem času vezana na uporabo računalnika. Eden od avtorjev opozarja na paradoks – ko smo ob računalniku (navidez) sami, smo pravzaprav v družbi – še več, ko smo preko spleta povezani z drugimi, pridobivamo znanje na neformalni in priložnostni način.

Vse tiskane izdaje so dostopne v Knjižnici ACS.  Arhiv starejših prispevkov je objavljen na spletu (odprt dostop) v Wileyjevi odprti knjižnici.

Priredila: Ana Peklenik (ana.peklenik@acs.si), ACS