V začetku junija smo z drugim srečanjem v živo uspešno zaključili izvedbo programa Didaktični vidiki načrtovanja in izpeljave izobraževanja odraslih na daljavo, kombiniranega in hibridnega izobraževanja.

Pod strokovnim vodstvom predavateljev dr. Tanje Možina, prof. dr. Marka Radovana, dr. Danijele Makovec Radovan, Jasmine Orešnik Cunja in Ane Frangež Kerševan se je 22 udeležencev poglobljeno ukvarjalo z raznolikimi pristopi in vidiki sodobnega IO na daljavo.

Program je vključeval dve srečanji v živo, eno po Zoomu in aktivno delo v spletni učilnici. Udeleženci so pripravili refleksijo svoje izkušnje z učenjem na daljavo in sodelovali v kolegialni presoji – izmenjali so si mnenja ter podali oceno in povratno informacijo o prispevkih svojih kolegov. Ob koncu so pridobili še odziv izvajalcev.

Del usposabljanja je bil tudi preizkus različnih spletnih orodij za aktivacijo udeležencev, ki jih lahko uporabimo tako v spletnih kot tudi v klasičnih učnih okoljih. Vsak udeleženec je na podlagi svojih poklicnih potreb pripravil primer učne aktivnosti.

V programu smo poudarili pomen vrednotenja znanja, podpore udeležencem med učenjem. Ob koncu smo na evalvacijskem pogovoru podelili izkušnje in vtise.

Logotipi EKP 3

Program se z objavami v spletni učilnici nadaljuje. Udeleženci bodo v zaključni fazi pripravili izvedbeni načrt kombinirane oblike izobraževanja, ki bo temeljil na načelih sodobne didaktike in izkoriščal možnosti, ki jih ponuja spletno učno okolje.

Usposabljanje poteka v okviru projekta Krepitev kompetenc strokovnih in vodstvenih delavcev na področju vodenja inovativnega vzgojno-izobraževalnega zavoda v obdobju 2024–2028, ki ga sofinancira Evropska unija.

Ana Frangež Kerševan (ana.frangez.kersevan@acs.si), ACS

Skip to content