V okviru usposabljanj za nove promocijske pristope k IO z mag. Majo Novak smo sodelavci ACS naleteli na knjigo Začni z zakaj avtorja Simona Sineka. Na spletu je mogoče zaslediti, da gre za novo filozofijo grajenja blagovne znamke. Podjetja se večinoma trudijo ozaveščati o tem, kdo so in kaj izdelujejo/prodajajo. Potrošniki pa raje segamo po ponudbi tistih, ki vedo, zakaj (čemu) to počnejo. V priročniku je nanizana cela vrsta primerov, ki dokazujejo to misel.

Pritegnejo nas voditelji in organizacije, ki nam znajo sporočiti, v kaj verjamejo. Znajo vzbuditi naše občutenje pripadnosti, doživljanje, da smo posebni, varni in da nismo sami – in to jim daje moč, da nas navdihujejo.

Simon Sinek

Začni z zakaj

Izobraževanje odraslih je prav tako področje. Množica posameznikov, ki verjamemo v to, kar delamo, in nam več kot materialne nagrade pomeni občutek, da delamo nekaj dobrega – spreminjamo svet na bolje.

Priročnik je zato uporaben tudi za tiste, ki se ukvarjamo z negospodarskimi dejavnostmi. Ob branju knjige pa sem pogosto pomislila, kako bi se bralo, če bi naslovni ‘zakaj’ brali kot ‘čemu’ in tako razmišljali o namenu svojega početja. Vas zanima, kako se naši možgani odzivajo na različna reklamna sporočila? Pridite v Knjižnico ACS in si knjigo izposodite.

Priredila: Ana Peklenik (ana.peklenik@acs.si), ACS