Parado učenja smo v RIC Novo mesto popestrili z živahnim in navdihujočim strokovnim dogodkom. Poimenovali smo ga Preko učinkovitega dialoga in igrifikacije do višje finančne pismenosti. K skupnemu raziskovanju in preizkušanju inovativnih pristopov k izboljšanju finančne pismenosti in poklicne pripravljenosti smo povabili izobraževalce, dijake in druge zainteresirane posameznike.

Uporaba igrifikacije in dialogičnih srečanj

Projekt GAMI.FI.RE (Fostering Financial Literacy and Career Readiness through Gamification in Vocational Education) se osredotoča na izboljšanje finančne pismenosti in poklicne pripravljenosti mladih in odraslih z igrifikacijo. Njegov cilj je omogočiti mladim in ranljivim skupinam pridobivanje praktičnega finančnega znanja na zabaven in interaktiven način. To prispeva k njihovi boljši poklicni pripravljenosti in splošni zaposljivosti.

Projekt Dive In Dialogue (Diversity and Inclusion through Dialogic Gatherings) pa se osredotoča na vključevanje in raznolikost s pomočjo dialoških srečanj. Metodologija temelji na enakopravnem dialogu, torej udeleženci delijo svoje misli, izkušnje in mnenja o določenem besedilu ali temi. To spodbuja njihovo kritično mišljenje in razumevanje kulturne dediščine.

Praktična predstavitev metodologije dialoških srečanj

Dogodek smo zasnovali interaktivno. Metodo dialoških srečanj smo uporabili v praksi. Udeleženci so razpravljali o pomenu finančne pismenosti za poklic in življenje ter brali odlomke iz knjige Bogati očka, revni očka (Robert T. Kiyosaki). Izpostavili so zanimive vidike, kar je spodbudilo poglobljeno razpravo in interaktivno učenje.

Heckaton: Učenje je življenje – naj krepi in radosti!

Najbolj zabaven del dogodka je bil hekaton. Udeleženci so na delavnici aktivno ustvarjali nove ideje za učenje finančne pismenosti z igrifikacijo. Dijaki so prispevali številne ustvarjalne predloge in risbice za razvoj igre, ki bo spodbujala finančno pismenost. Na podlagi obstoječih dobrih praks so odkrivali načine za realizacijo predlogov v šolah in drugih učnih okoljih. Za predstavitev so uporabili metodo dialoških srečanj.

Dogodek je uspešno združil različne deležnike in spodbudil razpravo o inovativnih pristopih k izobraževanju. Udeleženci so odšli z novimi znanji, idejami in veliko motivacije za nadaljnje delo na področju finančne pismenosti in poklicne pripravljenosti. Skupaj smo pokazali, kako lahko s pomočjo igrifikacije in učinkovitega dialoga izboljšamo ključne kompetence in pripravljenost na življenje.

Belinda Lovrenčič (belinda.lovrencic@ric-nm.si), RIC Novo mesto

Rubrika LAHKO.SI

© 2017-2024 Andragoški center Slovenije

Izdajo glasila e-Novičke denarno omogoča Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.

ISSN 2591-1325

Andragoški center Slovenije
Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje

KOLOFON: Založnik: Andragoški center Slovenije, Ulica Ambrožiča Novljana 5, 1000 Ljubljana | Urednica: Ana Peklenik (T: 01 5842 575, E: ana.peklenik@acs.si) | Odgovorna urednica: mag. Zvonka Pangerc Pahernik (T: 01 5842 567, E: zvonka.pangerc@acs.si) | Drugi člani uredniškega odbora: dr. Nataša Potočnik, direktorica ACS, dr. Tanja Možina, mag. Tanja Vilič Klenovšek in dr. Tanja Rupnik Vec | Jezikovni pregled: Ana Peklenik | Spletna rešitev: Franci Lajovic | Korektorici: Erika Brenk, mag. Zvonka Pangerc Pahernik | Oblikovanje: Larisa Hercog

Skip to content