Tokratni pregled virov začenjamo s predstavitvijo nove politične strategije EK za naslednjih pet let. Dokument Evropa pred izbiro, ki ga je Ursula von der Leyen 18. julija predstavila Evropskemu parlamentu, med drugim obravnava IO in VŽU kot ključni komponenti za izboljšanje spretnosti in konkurenčnosti v Evropi. Več >>

Vabimo vas k branju publikacije z naslovom Collection of Green Projects for Erasmus+ and European Solidarity Corps. V njej so predstavljeni projekti, ki podpirajo zeleni prehod in trajnostni razvoj tako v okviru programov Erasmus+ kot Evropske solidarnostne enote. Več >>

EEA je izdala publikacijo z naslovom Europe’s Sustainability Transitions Outlook. Odgovarja na vprašanje, kako lahko EU doseže svoje cilje trajnostnega razvoja v kontekstu globalne polikrize. Več >>

Na spletni strani EK je objavljena publikacija z naslovom Investing in Education 2024. Najnovejše primerjalno poročilo ponuja obsežno analizo trenutnega stanja in prihodnjih potreb po vlaganjih v izobraževanje v EU. Več >>

Knjižnica UIL je spletni novičnik Aladin Online Alert nadomestila z UIL Library Alert. Izhajal bo pogosteje – dvakrat mesečno, da bi zagotovil pogostejše in aktualnejše informacije. Opozarjal bo na več virov iz akademskih revij, nadaljeval pa bo s širjenjem informacij o izdanih dokumentih in publikacijah, vezanih na VŽU.

Prva številka >>

Druga številka >>

Tretja številka >>

Četrta številka >>

Vabimo k branju 4. številke novičnika EAEA. Izpostavili so novico o izdaji Novega manifesta za izobraževanje odraslih v 21. stoletju: Moč in radost učenja. Predstavlja devet aktualnih evropskih izzivov in poudarja vlogo izobraževanja odraslih pri njihovem reševanju. Več >>

V poletnih mesecih sta izšli dve številki glasila UIL:

  • v junijski številki najavljajo nov raziskovalni projekt o učiteljih kot vseživljenjskih učencih. Začel se je z mednarodno delavnico, ki je bila 12. junija v Šanghaju. Več >>
  • Julija so predstavili razstavo Vseživljenjsko učenje za vse – opolnomočenje posameznikov, preoblikovanje družb. UIL in Skupina prijateljev Združenih narodov za izobraževanje in vseživljenjsko učenje sta jo gostila 11. julija v New Yorku ob političnem forumu na visoki ravni o trajnostnem razvoju (HLPF 2024). Več >>

Ob koncu maja so objavili prvo epizodo pete sezone podkasta LLLTalk – EU Education Made Simple. V njej predstavljajo spletni dogodek, ki sta ga skupaj organizirala platforma LLLP in Springerjev mednarodni priročnik o VŽU. O najnovejših raziskavah s tega področja govori serija, ki so jo poimenovali Research Meets Practice. Več >>

Prelistajmo zadnji dve številki novičnika LLLP Insights:

  • v juniju so v ospredje postavili učitelje in izobraževalce. Mreža LLLP predstavlja številne projekte in ponuja vire in orodja za podporo razvoja kompetenc učiteljev. Med njimi najdete: nova orodja za medijsko pismenost, raziskave o vplivu umetne inteligence na izobraževanje učiteljev ter različne seminarje in usposabljanja. UNESCO je predstavil nove pobude za zeleno izobraževanje in varnost znanstvenih raziskovalcev. Več >>
  • julijski številki je osrednje mesto dobilo povabilo na letno konferenco EfVET 2024. Dogodek bo od 23. do 26. oktobra v Amersfoortu na Nizozemskem. Več >>

In kaj prinašata zadnji dve številki novičnika ELM?

  • Majska raziskuje vlogo vizualnih elementov in digitalnega dobrega počutja. Več >>
  • Julijska pa med drugim predstavlja usposabljanje za migrantke. Več >>

UNESCO in UNFCCC organizirata že tretjo serijo spletnih seminarjev o izobraževanju o podnebnih spremembah za družbeno preobrazbo. Čeprav so nekatere seminarje v poletnih mesecih že izpeljali, ne zamudite treh: septembra, oktobra in decembra. Več >>

Izrazite svoje mnenje o Akcijskem načrtu za digitalno izobraževanje (2021–2027). Sprejet je bil sprejet 30. septembra 2020 kot prenovljena pobuda politike EU. Ta vodilna strategija določa skupno vizijo visokokakovostnega, vključujočega in dostopnega digitalnega izobraževanja v Evropi. Njen cilj je podpreti prilagajanje sistemov izobraževanja in usposabljanja držav članic digitalni dobi. Več >>

Za konec predstavljamo še vsebine zadnjih dveh številk Cedefopovega novičnika:

  • V 140. številki namesto prigrizka med odmorom ponujajo kviz o pomembnosti spretnosti. Sicer pa osrednji prispevek osvetljuje dogajanje na zaključnem dogodku kampanje ELS. V Bruslju in na daljavo se je zbralo na stotine udeležencev, ki so delili zgodbe o spretnostih in razpravljali o zapuščini preteklih 365 dni. Več >>
  • 141. številka Cedefopovega glasila prinaša številne zanimive članke o PIU v Evropi. Med glavnimi poudarki je predstavitev prvih rezultatov raziskav o spretnostih za UI, opravljeno spomladi 2024. Raziskava je razkrila potrebe po spretnostih, ki jih UI prinaša na evropski trg dela, ter ocenila pripravljenost delavcev na te spremembe​​. Več >>

Kar veliko se je nabralo v teh dveh mesecih, zato vam lahko zaželim le še prijetno branje!

Priredila: Nevenka Kocijančič (nevenka.kocijancic@acs.si), ACS

Rubrika LAHKO.SI

© 2017-2024 Andragoški center Slovenije

Izdajo glasila e-Novičke denarno omogoča Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.

ISSN 2591-1325

Andragoški center Slovenije
Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje

KOLOFON: Založnik: Andragoški center Slovenije, Ulica Ambrožiča Novljana 5, 1000 Ljubljana | Urednica: Ana Peklenik (T: 01 5842 575, E: ana.peklenik@acs.si) | Odgovorna urednica: mag. Zvonka Pangerc Pahernik (T: 01 5842 567, E: zvonka.pangerc@acs.si) | Drugi člani uredniškega odbora: dr. Nataša Potočnik, direktorica ACS, dr. Tanja Možina, mag. Tanja Vilič Klenovšek in dr. Tanja Rupnik Vec | Jezikovni pregled: Ana Peklenik | Spletna rešitev: Franci Lajovic | Korektorici: Erika Brenk, mag. Zvonka Pangerc Pahernik | Oblikovanje: Larisa Hercog

Skip to content