Aladin online Alert v svoji septembrski izdaji izpostavlja dva članka, objavljena v reviji International Review of Education. V prvem je IO izpostavljeno kot orodje za obvladovanje pandemije. V drugem avtorja raziskujeta vpliv zaprtja javnega življenja na učne vrzeli v Španiji.

UIL je poleti izdal dokument z naslovom Od mest se učimo odziva na covid-19. Gre za poročilo s spletnega sestanka o trajnostni družbi, kulturi, ekonomiji in razvoju mestnega okolja v času, ki ga zaznamuje novi koronavirus. Srečanje je organizirala Platforma za učeča se mesta, mrežo učečih se mest so zastopala po eno britansko, kolumbijsko in kitajsko mesto.

Organizacija ETF v posebni publikaciji obravnava problem študija na daljavo v času pandemije. Mednarodna raziskava je dala zanimive rezultate, tu izpostavljamo dva. Velika večina ustanov se je bolj kot na izvajanje programov osredotočila na preverjanje znanja in opravljanje izpitov, kar 38 % izobraževalnih ustanov pa je zaprlo svoja vrata. Celotno poročilo je na voljo na spletni strani ETF.

Cedefop je pripravil poseben opomnik za delo in učenje na daljavo.

V spletnem novičniku najdete tudi običajne rubrike: Izobraževanje odraslih, Pismenost odraslih, Vseživljenjsko učenje ter Strokovno in poklicno izobraževanje in usposabljanje. V rubriki o pismenosti odraslih je navedena povezava na članek z zanimivim naslovom: Pripovedovanje kot raziskovalna metodologija v IO.

Celoten Aladin online Alert najdete na spletni strani UIL, kjer lahko po arhivu poiščete stare številke ali se na publikacijo naročite.

Priredila: Ana Peklenik (ana.peklenik@acs.si), ACS