V petek, 7. junija, smo na zdaj že tradicionalnem Dnevu za kakovost v TVU sodelavci ACS dejavno sodelovali in se povezovali.

Odpravili smo se v prijetno zeleno okolje v bližini Trojan, na CŠOD Prvine. Za uvod v skupno delo je poskrbel sodelavec Darijan Novak, ki je vodil kratko razgibavanje in sproščanje teles.

V delovni dan nas je popeljala svetovalka za kakovost na ACS dr. Tanja Možina. Povzela je ključne vpeljane izboljšave, ki smo jih na podlagi akcijskega načrta za razvoj kakovosti uvedli v letu 2023. Nato smo skupaj pregledali aktivnosti v letošnjem akcijskem načrtu in dokument soglasno sprejeli.

Priprave na izvedbo Dneva ter na vodenje enega od omizij v svetovni kavarni so bile zelo intenzivne, a hkrati sem se tega dneva zaradi razvojne strategije zelo veselila. Izbrali smo odlično, motivacijsko in pomirjujoče okolje, obdano z zelenjem in tako sem tudi občutila vso dogajanje. Vodenje enega od omizij je bila zahtevna naloga, sploh ker so bile v tem omizju obravnavane tri zahtevne vsebinske teme (vseživljenjsko učenje, kakovost in dostopnost izobraževanja, socialna vključenost). Sodelavci so me s svojo zavzetostjo in razpravami navdušili. Na podlagi razprav bo gotovo nastala prodorna strategija, pri uresničevanju katere bomo zaposleni na ACS z veseljem sodelovali. Tudi zaključni del s pohodom je bil odličen timbilding.

mag. Andreja Dobrovoljc

Osrednja tema našega Dneva za kakovost je bil petletni razvojni načrt ACS. Osnutek je pripravila in predstavila naša direktorica, dr. Nataša Potočnik. O njem smo se pogovorili v delovnih skupinah po metodi svetovne kavarne. Omizja so obravnavala temeljna področja načrtovanja. Štiri delovna omizja so vodile članice Komisije za kakovost ACS in uspešno motivirale sodelavce. Dobili smo številne zamisli za pripravo končne petletne razvojne strategije.

Z metodo svetovne kavarne sem se kot udeleženka delovnih skupin srečala že večkrat in mi ni bila tuja. Tokrat pa sem bila kot članica Komisije za kakovost ACS prvič v vlogi moderatorke. Naše omizje je razpravljalo o zastavljenih ciljih na področjih digitalne in zelene preobrazbe ter razvoja ključnih kompetenc. Delo je bilo zelo dinamično in zanimivo. Vsaka skupina je dodala svoj pogled. Všeč so mi bile argumentirane razprave znotraj posameznih skupin.

mag. Karmen Rajar

V četrtem omizju je beseda tekla o razvoju ACS in zaposlenih. Med šestimi obravnavanimi področji je bilo največ naše pozornosti namenjene kadrovskim vprašanjem in medsebojni komunikaciji. Vsi se zavedamo, da nas je ta hip premalo za vse načrtovane naloge in prenapete roke. Če želimo delati, ne da bi pregoreli, je pomembno, da vsak opravlja (le) svoje delo. Pa naj bo to raziskovalno ali razvojno, promocijsko ali pa tisto, kar vse našteto (in še kaj) učinkovito podpira. Vse šteje. Vse je pomembno. Ključno je tudi to, da informacije ne zastajajo, da si delimo nova znanja z različnih strokovnih dogodkov, da se usklajujemo pri načrtovanju ipd. Dragoceno je, da smo o tem razmišljali vsi.

Nevenka Kocijančič

Dan za kakovost ACS - direktoričina sklepna beseda

Direktorica se je ob koncu delovnega dne sodelavcem lepo zahvalila za opravljeno delo. Pohvalila je številne predloge, pobude in napovedala jesensko nadaljevanje razmišljanja o strategiji in ukrepih za njeno udejanjanje.

Dan za kakovost ACS mi je ostal v izjemno prijetnem spominu. V okviru svetovne kavarne sem koordinirala delo tretjega omizja. Osredotočili smo se na mednarodno sodelovanje, podporo pedagoško-andragoškemu kadru, raziskavam in inovacijam. Vzdušje v omizju je bilo ustvarjalno, sproščeno, izjemno pozitivno. Druženje in sodelovanje v čarobnem zavetju Čemšeniške planine pa je omogočilo, da pridejo do izraza kvalitete vsakega posameznika našega kolektiva. Zaključki, do katerih so prišli udeleženci vsakega od štirih omizij, so odlična iztočnica za načrtovanje dela, usmeritev in krepitev organizacijske kulture centra.

mag. Jasmina Mirčeva

Za zaključek dneva pa smo po intenzivnem delu naših možganov poskrbeli tudi za zdravje na delovnem mestu. Na cilju – Čemšeniški planini – nas je čakala okusna pohodniška malica.

Z Dnevom za kakovost ACS vsako leto stopimo stopničko višje, stremimo k višjim ciljem, tako vsebinsko kot izvedbeno. Tega dneva se zelo veselim, kot članica Komisije za kakovost sem aktivno vključena v pripravo in izvedbo dogodka. Dan za kakovost je čas samo za nas zaposlene, ko se medsebojno povežemo, kujemo in snujemo načine za izboljšanje delovnih razmer, načrtujemo nove vizije in cilje. S skupnimi močmi si prizadevamo za dobro počutje v organizaciji.

Neda Đorđević

Članicam Komisije za kakovost ACS izrekam srčno zahvalo za opravljeno delo med pripravami in ob izvedbi letošnjega Dneva za kakovost ACS. Super ekipa smo. 😀

Jasmina Orešnik Cunja

Dejavnosti, ki smo jih izpeljali ob našem Dnevu za kakovost na prijetni lokaciji, so prispevale h krepitvi pripadnosti zaposlenih ACS, izboljšanju delovnega vzdušja in odnosov med nami. Iskrena hvala vsem sodelavcem, ki ste s svojo dejavno udeležbo, dobro voljo in konstruktivnim odnosom do obravnavanih tematik sooblikovali letošnji Dan za kakovost. 

Jasmina Orešnik Cunja (jasmina.oresnik.cunja@acs.si), ACS

Skip to content