13. junija je na LU Ajdovščina potekal dogodek za podjetnike in kadrovsko službo z naslovom Osebna blagovna znamka – Gradnik novih kariernih priložnosti. Privabil je številne udeležence, ki so želeli pridobiti vpogled v pomembnost osebne blagovne znamke na trgu dela. Izvedeli so tudi, kako jo graditi in krepiti tako znotraj podjetja kot tudi med iskanjem zaposlitve.

Dogodek je nastal v sodelovanju LU Ajdovščina in Kadrovskega društva severne Primorske. Predsednik društva Peter Korenjak je uvodoma predstavil delovanje društva, njegov namen in poslanstvo. Kaj hitro smo ugotovili, da se s podobnimi izzivi soočamo vsi, zato je še toliko pomembneje, da sodelujemo in tako kar najbolj prispevamo k doseganju skupnih ciljev.

Pomen in vrednost osebne blagovne znamke na trgu dela

Kaj pomeni osebna blagovna znamka na trgu dela in kolikšna je njena vrednost? Kakšno vlogo ima pri razvoju kariere? Odgovore na ta vprašanja smo v prvem delu dogodka iskali s predavateljico, andragoginjo Natašo Seljak. Osvetlila je vpliv blagovne znamke na poklicno pot posameznika. Poudarila je, da sta gradnja in krepitev osebne blagovne znamke ključnega pomena za doseganje kariernih ciljev. Delodajalci namreč vse bolj cenijo posameznike, ki imajo jasno in prepoznavno osebno blagovno znamko. To namreč kaže njihovo strokovnost, integriteto in zavzetost. Predstavitev so dopolnili praktični nasveti in strategije za gradnjo osebne blagovne znamke. Poudarila je, kako delodajalci to zaznavajo pri iskalcih zaposlitve.

Z bontonom do ustreznega prvega vtisa

V drugem delu dogodka je mag. Anja Jamšek Furlan govorila o prvem vtisu in njegovem vplivu na poslovne odnose. Udeleženci so raziskovali razloge za oblikovanje in pomen prvega vtisa pri vzpostavljanju uspešnih odnosov. Predavateljica je poudarila, da se lahko ustvarjanja pozitivnega prvega vtisa naučimo. Ključno je razumeti pomen poslovnega bontona ter ga uporabljati v svojem vsakdanjem življenju. S pravilnim obnašanjem in komunikacijo lahko posamezniki ustvarijo odličen prvi vtis, kar jim omogoča gradnjo močnih poslovnih povezav in ustvarjanje novih priložnosti.

Dogodek Osebna blagovna znamka – gradnik novih kariernih priložnosti na LU Ajdovščina je bil izjemno koristen za podjetnike in kadrovsko službo. Podal je odgovore na vprašanja, ki si jih zastavljamo vsi, in ponudil praktične nasvete za gradnjo in krepitev svoje blagovne znamke.

Tovrstna srečanja so odlična priložnost za izmenjavo dobrih praks, izkušenj pa tudi povezovanje in mreženje.

Eva Mermolja

direktorica LU Ajdovščina

Udeleženci so odšli z novo perspektivo o pomenu osebne blagovne znamke ter znanjem, kako izboljšati svoje poslovne odnose in izkoristiti nove karierne priložnosti.

Mag. Alenka Magajne (alenka.magajne@lu-ajdovscina.si), LU Ajdovščina

Foto: Mojca Beltram