Uvodno srečanje drugega dne usposabljanja je vodila vodja splošnega področja na UPI – LU Žalec, Biserka Neuholt Hlastec, ki je s svojo delavnico želela izpostaviti pomen dobro organiziranega učnega okolja. Glavni cilj njenega predavanja je bil udeležence opolnomočiti z znanjem o vplivu dobro organiziranega učnega okolja na celoten učni proces. Vsi udeleženci so tako v sklopu delavnice zasnovali svoje načrte za izvedbo delavnic ‘Check It Out Labs’ v prihodnjih mesecih. Pripravljene bodo za skupine po več 10 izobraževalcev odraslih v državah, od koder prihajajo partnerji v projektu. Glavni cilj srečanj bo razvijanje kritičnega mišljenja in digitalnih veščin. Udeleženci bodo tako podrobneje spoznali koncept lažnih novic, hkrati pa širili zavedanje o tematiki.
Prvemu delu drugega dne usposabljanja je sledila predstavitev organizacije NERDA. V središču so bili opredelitev digitalne pismenosti, koncepta medijske pismenosti in statistična dejstva s tega področja. Na koncu so bili predstavljeni tudi nekateri izzivi in napotki za njihovo premagovanje. Izpostavljeni so bili torej najpomembnejši vidiki digitalne pismenosti.
Zadnji dan usposabljanja je bil sprva namenjen naboru orodij IKT za izobraževanje, ki jih je predstavila bolgarska predstavnica (Nikanor), in sestanku o vsebinski podlagi oziroma strukturi priročnika ‘Check It Out’. Tega je vodila Aleida López Giménez iz španske organizacije OpenEurope. V prvem delu so udeleženci izvedeli več o vplivu, ki ga imajo orodja IKT na IO. Beseda je tekla tudi o medijih na splošno, lažnih informacijah v IO in nenazadnje o praktičnih orodjih za prepoznavanje lažnih novic.
Na koncu se želimo zahvaliti vsem udeležencem, ki so se odločili za usposabljanje. Njihov doprinos je velik in prepričani smo, da so vsi odšli bogatejši za znanja, ki jih bo mogoče uporabiti v praksi.
Marjana Rogel Peršič (marjana.persic@upi.si), UPI – LU Žalec