Decembrska številka te ugledne revije izpostavlja problem kakovosti v IO, ki je pomembno, a pogosto zanemarjeno vprašanje. Gre za področje, ki v celoti prispeva k uresničevanju ciljev Agende za trajnostni razvoj.

Objavljenih je šest člankov, v katerih je učinkovitost IO neposredno povezana s postavljanjem učečega se v ospredje.  Štirje članki na konkretnih praksah preučujejo, kako posamezni pristopi ustrezajo potrebam učencev. Avtorji raziskujejo vlogo tradicionalne folklore pri omogočanju učenja odraslih v Nigeriji; pedagoške prakse v neformalni pismenosti odraslih v Zambiji; razvoj učnega načrta za usposabljanje podeželskih žensk v šivalnih spretnostih v Južni Indiji; in akademski kreditni sistem v Republiki Koreji. Druga prispevka sta bolj teoretična: en članek raziskuje pomen prepoznavanja značilnosti učencev ne le z vidika človeškega kapitala, temveč tudi s sociokulturnega, biografskega in drugih vidikov, drugi pa obravnava vpliv IO na trg dela z globalnega vidika.

Vse številke International Review of Education in številni zanimivi znanstveni članki so dosegljivi na spletu. Imate težave z dostopom? Pišite nam na knjiznica@acs.si.

Priredila: Ana Peklenik (ana.peklenik@acs.si), ACS