Tudi v mesecu septembru so člani skupnosti EPALE bogato prispevali vsebine o projektih Erasmus+, ki jih uspešno zaključujejo. Poročali so tudi o izvedbi mobilnosti osebja in novih znanjih, ki so jih prinesli iz tujine ter svojih projektih in prihodnjih načrtih. Preberite prispevek o zaključnem dogodku projekta Erasmus+ ENTRE4ALL (Centri za podporo skupnosti – Inovativni program za krepitev podjetniških in ključnih kompetenc odraslih s posebnimi potrebami), ki je potekal v okviru Parade učenja. Na njem so predstavili rezultate projekta, v katerem so razvili koristna orodja tako za osebe s posebnimi potrebami kot vse, ki so vpeti v njihovo življenje. Rezultati projekta ponujajo zanimive možnosti pridobivanja osnovnih znanj in spretnosti za podjetništvo. V prispevku boste našli tudi povezavo do spletne peticije. S podpisom lahko izrazite podporo projektni ideji in rezultatom.

Zgodil se je tudi Zaključek projekta Družinsko izobraževanje MeTURA – Nazaj h koreninam. Namen projekta je bil razviti nove načine vseživljenjskega učenja za odrasle družinske člane z motnjami v duševnem razvoju v domačem okolju. Osredotočili so se na aktivnosti terapevtskega vrtnarjenja in terapevtskega kuhanja. V prispevku najdemo tudi povezavo do kratkega dokumentarnega filma, ki je nastal v sklopu projekta, in povezavo na vsa gradiva. Ta so dostopna v slovenskem, angleškem, italijanskem in hrvaškem jeziku.

Na EPALE lahko med drugim preberete prispevek o portalu Kam po znanje, ki nudi možnost brezplačne promocije izobraževalnih programov, Dnevih svetovanja za znanje ter srečanju služb EPALE z zahodnega Balkana, ki načrtujejo Regijsko konferenco EPALE konferenco  22. in 23. novembra. Objavljeni so tudi zapisi o projektu, v katerem s pomočjo glasbe razvijajo digitalne veščine starejših, pa o projektu creICTivity. Namen slednjega je krepiti zmožnosti izobraževalcev odraslih za uporabo ustvarjalnosti v učnem procesu.

Slovenski izobraževalci odraslih so o svojih prizadevanjih in delu napisali še več, med drugim tudi na angleški strani EPALE. Omenimo naj le prispevek Erasmus+ KA1 Bridging Social and Environmental Gaps for Sustainable Development, ki predstavlja udeležbo na tečaju o klimatskih spremembah ter socialni vključenosti. Projektni partnerji so ga obiskali v Barceloni, enem bolj trajnostno naravnanih mest v Evropi.

Obiščite spletno stran EPALE in z nami soustvarjajte njene vsebine, registrirajte se ali prijavite v svoj uporabniški račun, izberite ustrezno kategorijo (novica, spletni dnevnik, vir ali dogodek) ter predlagajte novo vsebino za objavo!

Špela Močilnikar (spela.mocilnikar@cmepius.si), CMEPIUS