Mednarodne novice
Na Irsko po nova spoznanja o izobraževanju ranljivih skupin odraslih
Skupina zaposlenih iz Središča za raziskave in razvoj Andragoškega centra Slovenije (ACS) se je med 24. in 28. novembrom mudila na Irskem. V okviru programa Erasmus+ mobilnost – sledenje na delovnem mestu – smo si ogledale delo različnih inštitucij za izobraževanje...
Kaj nas je tako navdušilo na Finskem – vtisi s študijskega obiska
14. novembra smo se zaposleni na ACS zbrali na strokovnem srečanju. Udeleženke projekta mobilnosti akreditiranih organizacij ERASMUS+ smo delile ključne ugotovitve in vtise s tridnevnega študijskega obiska na Finskem (10.–12. septembra). Srečanje smo zasnovale v dveh...
V Hamburgu je v oktobru potekal sestanek nacionalnih koordinatorjev in vodij drugega cikla raziskave Spretnosti odraslih PIAAC
Predstavnice Andragoškega centra Slovenije (ACS) in dve zunanji sodelavki smo se z velikimi pričakovanji udeležile mednarodnega delovnega sestanka skupine 8 držav, ki sodelujemo v drugem ciklu raziskave Spretnosti odraslih med leti 2025 in 2029. Sredi leta 2024 je...
Zglede inovativnih učnih okolij smo tokrat spoznavali na Slovaškem
V poletni izdaji e-Novičk smo pisali o Tretjem forumu EPUO 2025, izpeljanem v Centru Rog v Ljubljani. Namenjen je bil predstavitvi slovenskih primerov inovativnih učnih okolij. Ob tej priložnosti smo pojasnili, da se je v procesu uresničevanja Evropskega programa za...
Študijski obisk na Finskem: inovacije v izobraževanju odraslih
Na obisku smo imeli priložnost videti, kako finske institucije združujejo močne sisteme svetovanja in usmerjanja z osebnimi učnimi načrti. S tem podpirajo udeležence vseh starosti.
Kako svetovalci na Dunaju ugotavljajo priložnostno pridobljeno znanje pri odraslih
Priložnostno učenje ima po mnenju strokovnjakov odmevnejši učinek za odrasle od učenja, ki je vidno, a vseeno ne pride na plano. Zato je pomembno, da v postopkih ugotavljanja in dokumentiranja priložnostnega učenja uporabljamo orodja, ki odraslega spodbujajo k celoviti refleksiji njihovega učenja, saj kompetenc ne pridobivamo le v organiziranem, izobraževalnem sistemu.
Letno srečanje članov EAEA – tokrat v Leipzigu
Tema Prožne učne poti (Flexible Learning Pathways) je na Konferenco EAEA privabila nad 150 udeležencev iz malodane vseh evropskih pa tudi nekaterih drugih držav, npr. Ukrajine in Moldavije. V vlogi soorganizatorjev sta nastopali nemški članici EAEA – DVV International (Inštitut za mednarodno sodelovanje pri Nemški zvezi ljudskih univerz) in Ljudska univerza v Leipzigu.
Študijski obisk makedonske delegacije
Od 14. do 16. maja je bila v Sloveniji na študijskem obisku petčlanska delegacija iz Severne Makedonije. Vodil jo je Sadudin Sadiki, novi direktor makedonskega Centra za izobraževanje odraslih. Namen obiska je poglobljeno spoznavanje slovenskega sistema...







