Skip to content

V četrtek, 18. novembra, je DOBA Fakulteta organizirala mednarodni posvet. Namen spletnega dogodka z naslovom Inovativna pedagogika v online izobraževanju je bil predstaviti trende in najboljše prakse na področju pedagoških tehnološko podprtih inovacij v visokem šolstvu. Pet govorcev je imelo kratke predstavitve (po 15 min). Sledila je diskusija.

Dr. Mark Brown (Irska) je predstavil trende in najboljše prakse na področju pedagoških tehnološko podprtih inovacij v visokem šolstvu. Napovedal je, da bodo v naslednjih petih letih mikrokrediti postali še pomembnejši.

Prispevek dr. Browna na konferenci

Dr. Sandra Kučina Softić (Hrvaška) je govorila o potrebi po digitalni transformaciji na področju visokošolskega izobraževanja in izboljšanju digitalnih veščin učiteljev. Pandemija covida-19 je dober katalizator, treba pa se je osredotočiti na kakovost izobraževanja. Sedaj je čas, da razmislimo, »kako uporabimo to, kar smo se naučili v zadnjih 18 mesecih, da namenoma oblikujemo akademske tečaje na načine, ki omogočajo prilagodljivost, angažiranost in odličnost,« je zaključila.

Dr. Steve Wheeler (Velika Britanija) je predstavil koncept osebnega in personaliziranega učenja. Osebno učenje je samostojno, neformalno, nudi neskončne izbire in je težje, medtem ko je personalizirano učenje podprto, organizirano, manj raznoliko in manj težavno. Obe obliki sta v današnji ekonomiji enako pomembni.

Dr. Lea Bregar (Slovenija) se je v letošnjem letu ukvarjala s pilotnim projektom vpeljave mikroučenja v magistrski študijski program na DOBA Fakulteti. Pravilna integracija tehnologije v poučno oblikovanje mikroučenja pripomore k doseganju bolj zapletenih učnih ciljev.

Mariella Pugliesi (Italija) je povedala, da so s pojavom situacije s covidom-19 na njihovi šoli (Rome Business School) vpeljali nov virtualni prostor za konverzacijo izven razreda. Vanj so vključeni tako študenti kot zaposleni. To pripomore k ohranjanju človeškega kontakta, pozitivnega vzdušja v razredu, neformalni sestanki s študenti pa imajo splošno pozitiven vpliv.

Dr. Tina Kompare Jampani (tina.kompare.jampani@acs.si), ACS