Hiter tehnološki razvoj in nenehno spreminjajoče se družbene razmere oblikujejo komunikacijsko dinamiko, ki povzroča številne izzive. Med njimi so napačne, zavajajoče informacije, sovražni govor in oglaševanje. V takih razmerah postaja učenje odraslih vse pomembnejše sredstvo za razvoj kritičnega pristopa do informacij. Medijska pismenost temelji na kritičnosti. Izobraževanje lahko opolnomoči odrasle in jih spodbuja k dejavnemu državljanstvu.

Prav tej temi, medijski pismenosti pri učenju in izobraževanju odraslih, tako s splošnih kot tudi praktičnih vidikov, bo posvečena prihajajoča mednarodna spletna razpravo EPALE, ki bo v torek, 22. junija, med 10. in 16. uro. Pridružite se nam! Svoje komentarje lahko že oddate. Razprava se bo pričela z neposrednim prenosom diskusije o prispevku medijske pismenosti k učenju odraslih med povabljenimi strokovnjaki iz revije Elm. Sledila bo pisna razprava, v kateri lahko sodelujete tudi vi! Naredite si zaznamek v svoj koledar in se nam pridružite ter prispevajte svoja stališča o medijski pismenosti odraslih!

Špela Močilnikar (spela.mocilnikar@cmepius.si), CMEPIUS