Dr. Marshall B. Rosenberg je napisal 15 knjig Najbolje prodajana, Nenasilna komunikacija, je bila prevedena v 35 jezikov, prodali so težko predstavljivo količino 5 milijonov. 3. izdaja s predgovorom Deepaka Chopre je našla svoje mesto tudi na polici Knjižnice ACS.

14 poglavij opredeli sočutno in nesočutno komunikacijo, pojasni nekatere temeljne občutke, opiše reševanje konfliktov in mediacijo. Podrobno poimenuje občutke in potrebe.

Proces nenasilne komunikacije v štirih korakih

  1. Opazovanje konkretnih dogodkov, ki posredno vplivajo na naše počutje.
  2. Kakšni so naši občutki o tem, kar smo opazili?
  3. Potrebe, vrednote in želje, iz katerih izvirajo naši občutki.
  4. Konkretna povabila ali prošnje za dejanja, ki bi obogatila naše življenje. 

iz prvega poglavja, Dajanje iz srca

Dodana vrednost knjige so primeri in vaje. Avtor z njimi slikovito pojasni posamezna ravnanja in pripomore k našemu razumevanju posledic (ne)ustrezne komunikacije. Priročnik je pravo bogastvo. Prepričajte se sami – pridite in si ga izposodite.

Priredila: Ana Peklenik (ana.peklenik@acs.si), ACS