Kakšna je naša strokovna pot, kdaj smo zares zadovoljni in imamo občutek, da je naše delo osmišljeno?

Odgovore predstavljamo skozi osebne pripovedi izobraževalk odraslih. V organizacijah, kjer so zaposlene, opravljajo in delujejo v različnih vlogah v IO:

Njihove zgodbe razkrivajo, da jih večina med študijem še ni pridobila pedagoško-andragoške izobrazbe ali pa le v manjšem obsegu. Motivi, s katerimi so vstopile na področje andragoškega dela, so zelo različni. Mnoge so se v IO znašle po naključju, vse pa z občutkom za delo z ljudmi in željo prenašati znanje naprej.

Za dober prenos znanja je poznavanje andragoške stroke nujno

Upoštevati je treba strokovna načela in ustvariti varen prostor, ki temelji na vrednotah in zagotavlja občutek sprejetosti. Zato na ACS v osrčje razvoja postavljamo usposobljenost in kompetentnost izvajalcev, ki pripravljajo in izvajajo programe, odpiramo prostor in jih povezujemo. Tudi nastopajoče v videih so si vsa potrebna znanja za opravljanje posamezne vloge pridobile v naših programih usposabljanja in spopolnjevanja za specifične vloge v IO.

Raznolike vloge, ki jih opravljajo izobraževalci odraslih, predstavljamo na spletni strani za izobraževalno dejavnost ACS. Omenjenih 5 videov je bilo pripravljenih s pomočjo finančne podpore MVI v okviru naloge Posodobitev sistema vstopa v poklic in napredovanje strokovnih delavcev. Vabljeni k ogledu!

Dr. Tanja Možina jih je premierno predstavila na LPoIO 2023 v svojem prispevku z naslovom Strokovni razvoj izobraževalcev odraslih.

Andragogika je veda, ki temelji na humanizmu. Kot veje tudi iz pripovedi nastopajočih v videih, lahko rečemo, da moraš imeti svoje delo rad, ga opravljati s srcem, ljudje morajo biti v ospredju dogajanja. In kar je najpomembneje – dovolj pogumen moraš biti, da sprejmeš izzive.

Mag. Zdenka Birman Forjanič (zdenka.birman.forjanic@acs.si) in Jasmina Orešnik Cunja (jasmina.oresnik.cunja@acs.si), obe ACS