V začetku decembra je Nacionalna podporna služba EPALE Slovenija v sodelovanju z ACS organizirala zadnjo delavnico v letu 2018. Udeleženci smo spoznavali, kako kreirati besedila, s katerimi vzbudimo zanimanje, povečamo odzivnost in dosežemo svoj namen.

Po uvodni predstavitvi portala EPALE, ki ga pa zdaj res že večina dobro pozna, je naša gostiteljica iz CMEPIUS, Maruša Bajt, prepustila besedo mag. Maji Novak, ki nas je odlično popeljala v delavnični del. Spoznavali smo zakonitosti pisanja, ki bo pritegnilo bralca in ohranilo njegovo pozornost, se urili v strategiji pisanja v osmih korakih in odkrivali drobne trike pisanja učinkovitih sporočil.

Delavnico je odlikovala njena interaktivna naravnanost. Skupaj s predavateljico smo iskali odgovore na pomembna vprašanja. Eno takšnih je bilo prav gotovo, kako oblikovati besedilo (pa naj gre za promocijsko gradivo, vabilo ali predstavitev projekta), da bo nagovarjalo točno določeno ciljno skupino. Izkazalo se je, da imamo prav s tem kar nekaj težav. Besedila, ki smo jih predhodno poslali predavateljici, so bila večinoma namenjena vsaj dvema ciljnima skupinama, pa niso nobene zadela v živo.

Zame je bila največja vrednost te delavnice v tem, da je fragmentarno znanje, ki sem ga košček za koščkom dobivala od vsepovsod, združila v mozaik in ga z nekaj novimi fragmenti oblikovala v celoto. Hkrati je ponudila še nekaj dodatnih virov. In še ena dobra plat – urili smo se na konkretnih besedilih, ki jih pripravljamo pri svojem delu.

Prav veselim se že drugega dela delavnice, ki bo 7. februarja. Toplo priporočam!

Nevenka Kocijančič (nevenka.kocijancic@acs.si), ACS