Takole nas sprašuje UIL, ki letos praznuje 70. obletnico delovanja. Ob tej priložnosti pripravljajo virtualno razstavo o pomenu vseživljenjskega učenja danes in v prihodnosti. Prispevajte izjavo za virtualno razstavo tudi vi. Več >>

Pa to ni edina pobuda, v kateri si želijo našega mnenja. Evropska komisija zbira mnenja deležnikov o izvajanju Priporočila Sveta iz leta 2016 z naslovom Poti izpopolnjevanja: nove priložnosti za odrasle.  Dokument predstavlja ključno pobudo – razviti nova znanja in spretnosti prek učnih priložnosti, namenjenih odraslim z nizko izobrazbo in neustreznimi spretnostmi. Posvetovanje je odprto vse do sredine marca. Več >>

Izbruh pandemije v začetku leta 2020 je področje izobraževanja zelo prizadel. Učinki so se kazali prav pri vseh generacijah učečih se. Hkrati pa je ta zdravstvena kriza utrla pot novim rešitvam in inovativnim praksam v UIO. V letošnjem letu bomo na portalu EPALE namenili posebno pozornost mladim odraslim, inovativnim pristopom za revolucijo spretnosti, učečim se skupnostim ter ustvarjalnosti in kulturi za socialno vključenost. Več >>

In ko smo že pri načrtovanju dela v letu 2022 … LLLP v zadnji izdaji novičnika (LLLP Insights) napoveduje temo, ki se ji bodo posvečali v tem letu. Z mnogimi dejavnostmi bodo osvetljevali naložbe v izobraževanje in usposabljanje (Investment in education and training: a public good for all). Več >>

Zadnjega dne v januarju je izšla nova številka novičnika Cedefop. V njem pišejo o vsem mogočem, med drugim o tem, da so znani zmagovalci šestega natečaja #CedefopPhotoAward. Med predstavljenimi publikacijami pa si lahko ogledate kar pet novosti. Več >>

Poročilo UNESCO o prihodnosti izobraževanja z naslovom Reimagining our futures together: a new social contract for education temelji na zahtevi po novi družbeni pogodbi za izobraževanje in prinaša vizije, načela in predloge za načrtovanje dela v izobraževanju. Več >>

V poročilu z naslovom EU-ANSA mapping report: Socioeconomic aspects of sustainable development so obravnavane dejavnosti, ki jih izvajajo in/ali načrtujejo članice mreža agencij Evropske unije za znanstveno svetovanje (EU-ANSA) v zvezi s trajnostnim razvojem in elementi evropskega zelenega dogovora od maja 2020. Več >>

Aprila 2020, med prvim valom pandemije covida-19, so na platformi EPALE objavili zbirko virov o učenju na daljavo, namenjeno podpori izobraževalcem odraslih (EPALE Resource Kit #1 – Distance Learning). Po skoraj dveh letih, ki sta nam prinesli številne izkušnje, je nastala nova zbirka virov z naslovom EPALE Resource Kit – A deep dive into the EPALE thematic focuses: Digital Transition and the opportunities of blended learning, ki jo je ustvarila skupnost EPALE. Več >>

Za konec predstavljamo še eno zbirko – zbirko podatkov o politikah in strategijah vseživljenjskega učenja, ki jo objavlja UIL in na kateri je Slovenija predstavljena s svojo Strategijo vseživljenjskosti učenja iz leta 2007. Več >>

Priredila: Nevenka Kocijančič (nevenka.kocijancic@acs.si), ACS