Inštitut za vseživljenjsko učenje (UIL) UNESCO je v letu 2017 organiziral vrsto dejavnosti in projektov, ki so prispevali k uresničevanju vizije te ustanove: vseživljenjsko učenje naj postane resničnost za vse. Poročilo (Annual Report 2017) vsebuje celovit povzetek dela UIL v minulem letu.

Leto 2017 sta zaznamovala dva mejnika:

  • eden je bila tretja mednarodna konferenca o učečih se mestih, ki je bila med 18. in 20. septembrom v Corku na Irskem in se je osredotočila na premikanje od globalnih ciljev do lokalnih akcij,
  • drugi pa je bila mednarodna konferenca z naslovom CONFINTEA VI – vmesni pregled 2017, ki je bila med 25. in 27. oktobrom v južnokorejskem Suwonu. Pregledala je svetovni napredek na področju učenja in izobraževanja odraslih od leta 2009 ter opredelila vizijo do leta 2030.

Poleg tega je UIL okrepil nekatere svoje programe in dosegel zavidljive rezultate pri nekaterih projektih. Svetovna mreža učečih se mest je v letu 2017 dosegla številko 204. UIL je izdal številne publikacije, vključno s smernicami za programe družinske pismenosti.

Te in druge zanimive dejavnosti o vseživljenjskem učenju je mogoče raziskati v letnem poročilu.

Priredila: Nevenka Kocijančič (nevenka.kocijancic@acs.si), ACS