Posebna izdaja je tematsko osredotočena na gradnjo trajnostno naravnanih učečih se mest. Vseživljenjsko učenje in trajnostna naravnanost sta tesno prepletena. V predstavitvenem članku je navedena slika ključnih lastnosti učečih se mest, ki jo je UIL predstavil leta 2015. Vseh pet prispevkov v publikaciji je neposredno povezanih s stebri učečih se mest: z ozaveščanjem o vključujočem učenju v izobraževalnem sistemu, s ponovnim oživljanjem družinskega in skupnostnega učenja, krepitvijo učenja za in na delovnem mestu, širjenjem modernih tehnologij ter krepitvijo kakovosti in odličnosti učenja.

Recenziranih je pet knjig.

Astrid von Kotze in Shirley Walters (ur.). Forging solidarity: popular education at work (2017).

Young Chun Kim. Shadow education and the curriculum and culture of schooling in South Korea (2016).

Bernhard Streitwieser in Anthony C. Ogden (ur.). International higher education’s scholar.practitioners: Bringing research and practice (2016).

Jacky Kilvington in Ali Wood. Gender, sex and children’s play (2016).

Thor-Andre Skrefsrud. The intercultural dialog: Preparing teachers for diversity (2018).

Večino prispevkov najdete brezplačno na spletu, saj revija IRE podpira odprt dostop. Ključ za zaklenjene članke dobite v Knjižnici ACS.

Priredila: Ana Peklenik (ana.peklenik@acs.si), ACS