Stara sem 46 let in še nikoli v življenju nisem bila v boljši fizični kondiciji kot danes. V zadnjih nekaj letih v povprečju prekolesarim preko 3.000 kilometrov na leto, 350 pa jih pretečem. Za nekoga je to malo, za drugega veliko, vendar tokrat to ni bistveno.

Od kod črpam motivacijo za dosledno vadbo? Gre za aplikacijo Strava, ki ne beleži samo kilometrine, temveč osebne rekorde. Rezultate prav tako primerja z drugimi rekreativci, ki uporabljajo aplikacijo. V njej si lahko postavljam mesečne izzive in ko jih dosežem, sem nagrajena z virtualno medaljo.

Če poenostavim, gre za aplikacijo, ki vsebuje elemente igrifikacije. Po podobnem principu deluje tudi Duolingo, ki je postala ena najbolj priljubljenih aplikacij za učenje tujih jezikov na svetu.

Kaj je bistvo igrifikacije, ki je v zadnjih letih vse bolj navzoča v izobraževanju odraslih?

Igrifikacija želi uporabnike pritegniti k doseganju njihovih ciljev na čustveni ravni. Gre torej predvsem za instrument, katerega cilj je dvig motivacije. Brian Burke, avtor uspešnice Gamify, pravi, da lahko s pomočjo igrifikacije spreminjamo vedenje, razvijamo veščine in celo spodbujamo inovacije.

Ta napredni način učenja pri izobraževanju odraslih zelo dobro deluje, zato smo v okvira programa Erasmus+ razvili projekt z naslovom JuniorMBA. V projektu mlade v starosti od 16 do 21 let po napredni učni platformi učimo podjetništva.

Učna platforma temelji na igrifikaciji in je že v testni fazi pritegnila precej pozornosti. Zakaj so mladi nad programom navdušeni? Ker preko platforme potujejo po vesolju, pri čemer obiščejo sedem različnih planetov. Vsak jim ponuja drugačno, interaktivno vsebino.

Interaktivna platforma

Naš cilj v naslednjih mesecih je pritegniti 2.000 mladih in 60 mladinskih delavcev iz štirih držav (Slovenije, Češke, Srbije in Romunije). Mlade želimo opolnomočiti s podjetniškimi veščinami, da postanejo samozavestni in proaktivni ustvarjalci sprememb. Mladinski delavci pa lahko preko programa postanejo spretni moderatorji podjetniškega izobraževanja.

Program bo služil tudi kot orodje in središče virov za mladinske delavce, ki jim bomo zagotavljali podporo pri krepitvi kompetenc mladih.

Če vas zanima več o projektu, predlagam, da se povežemo. Platforma je na voljo na spletu.

Mag. Maja Novak (maja@global-disruption.com), We4You, Zavod za izobraževanje

Skip to content