Izšla je prva od štirih regionalnih izdaj, ki razkrivajo vodenje v izobraževanju v različnih kontekstih. Poročilo Vodenje za vključevanje poudarja ključno vlogo vodij šol pri ustvarjanju prijaznega in vključujočega okolja, v katerem lahko uspevajo vsi učenci. Dopolnjuje poročilo GEM 2024/5 o vodenju v izobraževanju. Več >>

Predstavljamo sveže zgodbe iz revije ELM. Odpirajo pomembna vprašanja, ki zadevajo vse, ki delujemo v IO. Kako lahko raziskave resnično služijo praksi? Kako ostati strokovno prožen v času hitrih sprememb? In kako pomembno vlogo pri vsem tem igrajo izobraževalne revije? Več >>

Vabimo k branju pogovora z dr. Natašo Potočnik, novo članico uredniškega odbora revije ELM. Več >>

Novičnik EAEA prinaša informacije o razpisu za nagrade Grundtvig. V branje ponuja tudi prispevek Zakaj je dobro počutje izobraževalcev pomembno za kakovost izobraževanja odraslih. Izpostavlja ključne izzive, kot sta nizek poklicni status in velike delovne obremenitve, hkrati pa predlaga strategije za izboljšanje razmer. Več >>

V marčevskem novičniku Cedefop lahko berete o (ne)enaki obravnavi spolov in drugih izzivih na trgu dela. Ob 50-letnici agencije objavljajo povezavo na kratka videoposnetka. V enem prikazujejo svoj vpliv na opolnomočenje številnih generacij učečih se in zaposlenih. Drugi je nagovor grške ministrice za delo, ki poudarja pomen ujemanja spretnosti in zahtev delovnih mest. Več >>

V središču najnovejšega glasila UIL je serija spletnih seminarjev o moči VŽU. Predstavniki odločevalcev, strokovnjaki in praktiki bodo delili znanje in izkušnje o pristopih k VŽU. Pridružite se vsako tretjo sredo v mesecu. Več >>

Želim vam prijetno branje!

Priredila: Nevenka Kocijančič (nevenka.kocijancic@acs.si), ACS

Skip to content