Osrednja tematika konference bo namenjena razmislekom o vplivih vse bolj razvitih in uveljavljenih sistemov umetne inteligence na raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Vprašanje, kakšni so, je mogoče razumeti večplastno. Najprej kot vprašanje, kako sploh pristopiti in se lotiti raziskovanja vzgojne problematike v povezavi z umetno inteligenco. Hkrati se seveda odpirajo povsem praktična pedagoška vprašanja: kakšne so (bodo?) posledice razširjenosti uporabe sistemov umetne inteligence na učenje učencev, na njihovo usvajanje znanja, sploh tudi na pojmovanja, kakšno in katero znanje je v dobi umetne inteligence še legitimno v šoli posredovati in usvajati? Odpirajo se tudi ključna vprašanja, povezana s pedagoškim in didaktičnim delom učiteljev: kako umetna inteligenca vpliva na načrtovanje, izvajanje in evalvacijo pouka.
NE PREZRITE
50 let gozdnih učnih in tematskih poti v Sloveniji: fotografska razstava
četrtek, 21. 11. 2024 - torek, 21. 1. 2025
Informativa 2025
petek, 17. 1. 2025 - sobota, 18. 1. 2025
Virtualna konferenca o vseživljenjskem učenju v Lillehammerju 2025
sreda, 12. 2. 2025
Rubrike
- 30 let ACS
- Blog
- Domače novice
- EPALE
- Evropsko leto spretnosti
- Iz drugih virov – domače
- Iz drugih virov – mednarodno
- Knjižnica ACS
- Kotiček je vaš
- Lahko.si
- Mednarodne novice
- Migracije in izzivi večkulturnosti
- Ne prezrite
- Novi koronavirus in mi
- O zdravju
- Projekti ESS
- Prva stran
- Publikacije
- Tedni vseživljenjskega učenja
Arhivi
e-Novičke
Naročilo na mesečna obvestila.