Med 14. februarjem in 18. aprilom smo se zaposleni v zasavskih javnih zavodih (ZLU, Mladinski center Zagorje ob Savi, Knjižnica Toneta Seliškarja Trbovlje, Zavod za kulturo Delavski dom Trbovlje in Občina Trbovlje) udeleževali izobraževanj in delavnic s področja digitalnega marketinga. Program po meri o digitalnem marketingu je organizirala ZLU v sklopu projekta Center za pridobivanje kompetenc Zasavje 2018–2021.

O spletnih orodjih, aplikacijah  (npr. Facebooku, Instagramu, Twitterju, Youtubu, Linkedinu) in njihovih prednostih, slabostih ter uporabi in seveda o splošnih prednostih digitalnega oglaševanja so nam predavali Neža Šabanovič Grmšek, urednica Zasavskih onlajn novic, dr. Uroš Ocepek, profesor na Srednji tehniški in poklicni šoli Trbovlje, ter Maša Butara, strokovnjakinja za digitalno komuniciranje.

Udeleženci smo vse teoretično prejeto znanje preizkusili tudi povsem praktično in pridno ustvarjali svojo podobo na družabnih omrežjih in preoblikovali profile zavodov, v katerih smo zaposleni. Analizirali smo napake, ki smo jih delali, načrtovali smo naše prihajajoče aktivnosti in objave – vse z namenom čim večjega dosega oz. informiranja vseh zainteresiranih o stvareh, ki jih počnemo in jih namenjamo našim uporabnikom oziroma lokalni skupnosti.

Če vas zanima, kaj smo se naučili, poiščite naše javne zavode na družabnih omrežjih – veseli bomo vaših odzivov, še bolj pa, če se boste katere izmed prireditev, ki jih snujemo za vas, tudi udeležili.

Katra Hribar Frol (katra.hribarfrol@trb.sik.si), Knjižnica Toneta Seliškarja Trbovlje