Oglaševanje se je v veliki meri preselilo na splet. Digitalni marketing si predstavljam kot globok lonec, v katerem rahlo brbotajo najrazličnejše vsebine. Naloga oglaševalcev je spraviti svoj izdelek ali storitev na površje, da ga bo med objavami našlo čim več potrošnikov oz. interesentov. Katero kuhalnico uporabiti za to? Knjiga Martina Korošca iz podjetja Rdeča oranža vsebuje recepte za nastop na najpogosteje uporabljenih družbenih omrežjih, kot so Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter in drugih.

Pred vsem tem je seveda najprej treba razumeti delovanje marketinga. Zato je na začetku podanih nekaj teoretičnih osnov o trgu, komunikacijskih poteh, značilnostih izdelka in ljudi. Sledijo priporočila za izdelavo učinkovite spletne strani in namigi za (visoko) uvrstitev na Googlu.

Vsako omrežje nagovarja določeno ciljno skupino in ima posebne značilnosti. V nadaljevanju so te podrobneje opisane. V zaključnih poglavjih se avtor posveti digitalni prodaji in osebni blagovni znamki.

Knjiga Digitalni marketing od A do Ž je podroben pregled delovanja spletnih družbenih omrežij. Vsebuje jasna navodila, kako se lotiti, na kaj je treba usmeriti pozornost in (predvsem), kako preveriti uspešnost kampanje. Dodana vrednost je QR-koda, navedena v kazalu. Usmeri nas na spletno stran s posnetki zaslona, tako da lažje opazujemo, kje smo pri svojem delu.

Kot navaja avtor v uvodu, je smiselno posamezno poglavje knjige odpreti, šele ko delamo kampanjo na določenem spletnem mestu oziroma ko se nam postavi vprašanje. Npr. kaj je Google Analytics in kako deluje … Vas zanima? Knjigo si lahko izposodite v Knjižnici ACS.

Priredila: Ana Peklenik (ana.peklenik@acs.si), ACS