Ohranili smo dobre prakse izpred preteklih let. Dan za kakovost smo začeli ob 8. uri s skupnim – uravnoteženim zajtrkom, ki je spodbudil sproščeno vzdušje in neformalno izmenjavo mnenj.
Sledila je predstavitev notranjega sistema kakovosti na MOCIS-u, kjer smo osvetlili ključne dokumente, kot so Listina kakovosti, Akcijski načrt, Samoevalvacijski načrt in pomen zelenega znaka kakovosti POKI, ki ga MOCIS nosi že od leta 2005.
Osrednji del dneva je bil namenjen fokusni skupini. Udeleženci so v manjših skupinah razpravljali o vprašanjih, povezanih z informiranjem in promocijo dejavnosti zavoda.
Poseben poudarek je bil na vprašanju, kako učinkovito nagovarjamo različne ciljne skupine, katere oblike promocije so najuspešnejše ter kako to merimo.
Dan smo si popestrili z udeležbo na predavanju o pravicah potrošnikov in spletnih prevarah.
Vzeli smo si čas in presenetili sodelavko, ki je ravno tega dne praznovala 60. rojstni dan.
Z osrednjo temo dneva za kakovost se je ujemala vsebina mobilnosti, marketing in promocija dejavnosti v povezavi z umetno inteligenco. Zato smo prisluhnili sodelavki, ki se je pred kratkim udeležila dogajanja v Splitu.
Dogodek je spodbudil strokovno refleksijo, timsko sodelovanje in konkretne predloge za nadaljnji razvoj kakovosti na MOCIS-u. Zato ga ocenjujem kot uspešnega.
Kristina Navotnik (kristina.navotnik@mocis.si), MOCIS
Zapisala
Kristina Navotnik, vodja komisije za kakovost