V tokratni pregled smo zajeli številne vire, ki smo jih v poletnih mesecih predstavljali na spletnih straneh ACS. Začenjamo s publikacijami: letnimi poročili nekaterih organizacij, študijami in evropskimi dokumenti:

ALL DIGITAL je organizacija, ki si prizadeva za spodbujanje digitalne pismenosti, izobraževanja in usposabljanja v Evropi. Vabimo vas, da preberete, kaj vse so dosegli prejšnje leto (Annual Report 2022). Več >>

Platforma za vseživljenjsko učenje (LLLP) je neprofitna krovna organizacija, ki zastopa evropsko civilno družbo na področju izobraževanja. V poročilu o svojih dejavnostih v letu 2022 (Activity Report 2022) so poudarjeni ključne pobude, dogodki in politične usmeritve Platforme v tem letu. Več >>

Mednarodni svet za izobraževanje odraslih (ICAE) je globalna strateška mreža, ki spodbuja učenje in IO kot orodje za aktivno državljanstvo in ozaveščeno sodelovanje ljudi. V poročilu (Annual Report 2022) je obeleženo tudi sodelovanje z ACS. Več >>

V študiji z naslovom The future of vocational education and training in Europe so predstavljene ugotovitve triletnega raziskovalnega projekta o prihodnosti PIU v Evropi. V raziskavi so pod okriljem Cedefopa sodelovali raziskovalci in strokovnjaki s tega področja iz vse Evrope. Njen cilj je bil razumeti trenutno stanje evropskega PIU ter način, kako se lahko odzove na prihodnje izzive. Več >>

Ob koncu julija je bilo objavljeno šesto poročilo o globalnem spremljanju izobraževanja z naslovom Technology in education: A tool on whose terms? Ob tem so pripravili še gradiva, ki razkrivajo ozadja, in več kot 200 sistematičnih in izčrpnih opisov izobraževalne zakonodaje in politik držav, povezanih s to temo poročila (Profiles Enhancing Education Reviews – PEER). Več >>

V Uradnem listu EU so bili 26. maja letos objavljeni Sklepi Sveta o nadaljnjih ukrepih za uresničitev avtomatičnega vzajemnega priznavanja kvalifikacij v izobraževanju in usposabljanju (2023/C 185/10). Dokument nadgrajuje Priporočila Sveta z dne 26. novembra 2018. Več >>

Ob koncu maja je bila v Uradnem listu EU objavljena Resolucija Sveta o Evropskem izobraževalnem prostoru: Vizija do leta 2025 in pozneje. V njem je izpostavljen pomen močne politične zavezanosti držav članic za uresničitev evropskega izobraževalnega prostora. Več >>

Tretja izdaja smernic za potrjevanje neformalnega in priložnostnega učenja (European guidelines for validating non-formal and informal learning), ki je izšla ob koncu maja, nadgrajuje prejšnji izdaji iz leta 2009 in 2015. Zajema tudi vrednotenje priporočil in nadaljnje ukrepe. Več >>

Bogat vir informacij so glasila in revije. Tokrat predstavljamo tematski Elm Magazine in mesečne novičnike združenja EAEA, UIL, Cedefopa, LLLP.

Najnovejša številka revije Elm Magazine odgovarja na vprašanji, kot sta: kakšna znanja in spretnosti bomo potrebovali v prihodnosti in ali so potrebne nove opredelitve temeljnih spretnosti in kompetenc. V sedmih člankih raziskuje različne vidike te teme. Več >>

Evropsko združenje  za izobraževanje odraslih (EAEA) predstavlja:

  • nove programe usposabljanja, ki bodo potekali v prihodnjih mesecih. Shranite si datume usposabljanj. Več >>
  • barvito poletno številko, v kateri se ozira na junijsko Letno konferenco v Zagrebu. Več >>

Predstavljamo dve številki Cedefopovega novičnika.

 

UIL je v poletnih mesecih objavil:

Predstavljamo tri številke novičnika LLLP Insights:

Za konec ponujamo povezavo do posnetkov nekaterih prispevkov z letne konference EDEN, na katero smo vabili sredi junija. Več >>

Želimo vam prijetno branje.

Priredila: Nevenka Kocijančič (nevenka.kocijancic@acs.si), ACS