Knjigo sta leta 2016 uredila Keiko Yasukawa in Stephen Black. Prinaša 14 prispevkov različnih avtorjev. Vsebina je pripravljena kot odziv na spremenjeno razumevanje pismenosti odraslih. OECD predpostavko, da je pismenost, predvsem matematična, namenjena predvsem zadovoljevanju potreb industrije in gospodarstva, zavrne v prvem delu publikacije. V drugem delu si sledijo kritične interpretacije političnih razmer. Namesto sproščenega podajanja znanja šolski prostor namreč uokvirja učeče se, da bi postali človeški kapital in ne posamezniki, ki prispevajo k skupnosti.
The book drums home the idea that literacy and numeracy education, when conceptualized as for economic gain in global competition, does not fully serve the needs of learners and local communities.
V začetni predstavitvi sta urednika izrazila upanja, da je v publikaciji podanih dovolj zamisli za možnosti krepitve bralne in matematične pismenosti odraslih.
Knjiga je dostopna v elektronski in tiskani različici. Tiskano dobite v Knjižnici ACS.
Priredila: Ana Peklenik (ana.peklenik@acs.si), ACS