V Uvodniku urednik Borut Mikulec pojasnjuje nekatere trende razvoja izobraževanja odraslih. Zgodovino in raziskovanje tega področja razdeli v tri razvojne faze. Ugotavlja, da se zaradi metodoloških razlik pojavljajo razhajanja med akademsko obravnavo področja izobraževanja odraslih in diskurzom spretnosti, ki ga mednarodne in politične organizacije, kot je OECD, skušajo utemeljiti na podatkih (PIAAC).

Tokratna izdaja prinaša tri znanstvene in tri strokovne članke, poročilo in recenzijo knjige. Med članki izpostavljamo dva: dr. Anita Jug Došler in mag. Margerita Zagmajster predstavljata aktualne izzive, priporočila in vizijo razvoja središč za samostojno učenje (SSU), mag. Tanja Vilič Klenovšek povezuje teorijo, izobraževalno politiko in prakso andragoškega svetovalnega dela. V poročilu se Ida Srebotnik odziva na mednarodni andragoški simpozij Gradimo mostove, ki je bil aprila na Hrvaškem.

Publikacija je že na voljo v Knjižnici ACS in na spletu, kjer si lahko preberete starejše članke in druge zanimive objave.

Priredila: Ana Peklenik (ana.peklenik@acs.si), ACS