Skip to content

7. maja se je v prostorih ACS začelo novo 24-urno usposabljanje z naslovom Didaktični vidiki načrtovanja in izpeljave izobraževanja odraslih na daljavo, kombiniranega in hibridnega izobraževanja.

Program, ki bo potekal do 16. junija, je namenjen krepitvi kompetenc strokovnih in vodstvenih delavcev v IO. Udeležuje se ga več kot 20 predstavnikov LU, srednjih šol in drugih izobraževalnih organizacij.

Jasmina Orešnik Cunja
dr. Marko Radovan

Usposabljanje poteka v kombinirani obliki – udeleženci se bodo srečevali v živo v prostorih ACS, na videokonferenčnih srečanjih po Zoomu in v spletni učilnici.

Logotipi EKP 3

Pod vodstvom dr. Tanje Možina, prof. dr. Marka Radovana, dr. Danijele Makovec Radovan, Jasmine Orešnik Cunja in Ane Frangež Kerševan se bodo udeleženci poglabljali v razvoj in posebnosti izobraževanja na daljavo. Raziskovali bodo didaktične pristope k načrtovanju in izvajanju IO na daljavo, se učili z izmenjavo dobrih praks, analizirali izzive in razvijali konkretne pristope ter se opremljali z znanjem in veščinami za uspešno izvajanje inovativnega izobraževanja v digitalnem okolju. Na usposabljanju bodo udeleženci izdelali tudi svoj primer izvedbenega načrta za kombinirano obliko izobraževanja.

Usposabljanje poteka v okviru projekta Krepitev kompetenc strokovnih in vodstvenih delavcev na področju vodenja inovativnega vzgojno-izobraževalnega zavoda v obdobju 2024–2028, ki ga sofinancira Evropska unija.

Ana Frangež Kerševan (ana.frangez.kersevan@acs.si), ACS