Spomladi smo se v okviru mobilnosti projekta Erasmus+ s skupino strokovnih delavcev z različnih slovenskih LU odpravili na Tenerife. Pod vročim soncem in s pogledom na sinje morje smo raziskovali svet digitalnega marketinga. Vrhunec našega tedenskega izobraževanja je bila praktična delavnica – snemanje in ustvarjanje lastnega kratkega filma! Mobitel v roki, akcija, rez – v tistem trenutku smo se počutili kot pravi režiserji. Z digitalnimi orodji smo gradili zgodbo in se zabavali kot še nikoli prej. Na FU Internacional Academy Tenerife, kjer je potekalo naše izobraževanje, smo pridobili tudi ideje, kako izboljšati spletno stran in ustvarjati vsebine, ki bodo pomagale promovirati naše dejavnosti. Številna doživetja smo redno zapisovali v spletni dnevnik. Zapise o naših dnevnih dogodivščinah si lahko preberete v blogu.

Ekipa je štela devet članov. Naša naloga je bila med drugim tudi prenos znanja na kolege. V ta namen je bilo organiziranih več sestankov (po Zoomu), na katerih smo vzdrževali tenerifski duh in gradili zamisli za izvedbo delavnic. V Padlet – spletno tablo, ki omogoča skupno uporabo, smo prilepili vse aktualne vsebine, ki smo jih želeli predstaviti v Laškem. Ta kraj je bil namreč izbran za sklepno dejanje naše mobilnosti.

V Laškem smo se na pragu jeseni morali najprej soočiti s kruto resničnostjo slovenskega vremena. Namesto peska med prsti in sončnih očal smo si morali tokrat skoraj nadeti gumijaste škornje, saj je ves čas deževalo. Kot da bi narava želela ustvariti kontrast z našo izkušnjo na Tenerifih! A naloga je bila jasna – v dveh dneh smo morali delček tega, kar smo se naučili, prenesti na svoje sodelavce.

Med termalnimi vrelci in vrčki piva (na slikah) je ZiSSS organiziralo dvodnevno strokovno usposabljanje organizatorjev IO in izobraževalcev v neformalnih programih za odrasle z naslovom Digitalno spodbujanje k večji vključenosti v v VŽU. Poslušali smo predavanje Jasne Suhadolc o pomenu digitalnega marketinga za javne organizacije v IO ter se sproščali ob jezikovnih spretnostih standup komika Uroša Kuzmana.

Večji del programa je bil speljan v delavniški obliki. Člani ekipe smo prevzeli delo v skupinah. En del je kolegom predstavil koncept kreiranja osebe – tipične stranke (buyer persone). Drugi se je ukvarjal s tem, kako narediti videoposnetek z aplikacijo CapCut. Delavnice so bile praktično naravnane, tako kot naše izkušnje na Tenerifih – morda nam je manjkal le kanček sonca!

Udeleženci mobilnosti

Ekipa strokovnih sodelavcev iz ZiSS Slovenije. Od leve proti desni: Kaja Cizej (LU Krško), Anja Colja (Posoški razvojni center – LU), Matej Uduč (Zasavska ljudska univerza), Biserka Neuholt Hlastec (UPI LU Žalec), Urška Novak Lešnik  (Mocis – Center za IO Slovenj Gradec), Petra Bremec (LU Jesenice), Mojca Špacapan  (LUNG – LU Nova Gorica), Anita Jakše (RIC Novo mesto), Janja Štefan (CDI Univerzum).

Kljub vremenskemu kontrastu smo dokazali, da je bistvo izobraževanja prenašanje znanja in spretnosti. Mobilnost Erasmus+ nam ni omogočila le poglobitve obvladovanja digitalnega marketinga, temveč tudi razvijanje sposobnosti sodelovanja, ustvarjalnosti in prilagajanja. Pomembno je, da smo se opolnomočili, saj v sodobnem svetu lahko le s stalnim učenjem in deljenjem izkušenj napredujemo. To dvodnevno srečanje je bilo dokaz, da znanje ne sme ostati le v okvirih tistih, ki se udeležijo izobraževanj, ampak mora krožiti in obogatiti celotno skupnost. V digitalnem svetu, pa tudi v vsakodnevnem življenju, je moč vedno v sodelovanju in izmenjavi idej – ne glede na to, ali je zunaj sončno ali deževno.

Delček tega, kar smo se naučili, bomo predstavili v delovni skupini 2 na LPoIO 2024.

Janja Štefan (janja.stefan@cdi-univerzum.si), CDI Univerzum

Skip to content