Leto pozneje je parlament potrdil ustanovitev javnih lokalnih centrov, ki so izvajali usposabljanje za potrebe trga dela. Ti so bili v pristojnosti Ministrstva za delo, pomenili pa so vpeljavo drugega tira – poklicnega – poleg že obstoječega splošnega izobraževanja.
V naslednjem desetletju, leta 1995, preide pristojnost za javne lokalne centre, ki so usposabljali za potrebe trga dela, z Ministrstva za delo na Ministrstvo za izobraževanje, hkrati pa to pomeni tudi njihovo vključitev v obstoječe poklicne šole. Z združitvijo so poklicne šole postale glavne ponudnice izobraževalnih programov za trg dela (monopol). V vse aktivnosti pa je vključeno tudi priznavanje predhodno pridobljenega znanja.
V predstavitvi je bilo izpostavljeno, da se IO na Danskem spreminja skozi čas zaradi spreminjajočih se zahtev. Da bi jih kar se da učinkovito napovedali, je danski parlament v obdobju 2001–2006 ustanovil t. i. učni laboratorij, začasni raziskovalni inštitut, katerega delo je bilo usmerjeno v proučevanje učenja v tej državi.
Vera Mlinar (vera.mlinar@acs.si), ACS