Nacionalni posvet o strategijah vključevanja otrok priseljencev v izobraževanje z naslovom Prostori večjezičnosti v inkluzivnem učnem okolju je bil 6. junija v Hiši Evropske unije. Organizatorja posveta sta bila Pedagoški inštitut in SIRIUS – evropska mreža za politike izobraževanja migrantov. Osrednji cilj posveta je bil povezati in soočiti spoznanja in praktične izkušnje akterjev, ki v Sloveniji oblikujejo strategije in delujejo na področju vključevanja otrok in priseljencev v izobraževanje (Zbornik povzetkov posveta, 2018). K sodelovanju so bili vabljeni predstavniki MIZŠ, ZRSŠ, raziskovalci in visokošolski učitelji, ravnatelji šol, učitelji, predstavniki staršev in nevladnih organizacij, ki nudijo podporo otrokom priseljencem tako pri učenju kot tudi pri nadaljevanju izobraževanja. Na posvetu so s svojimi prispevki aktivno sodelovali strokovnjaki z različnih področij, predstavniki formalnega in neformalnega izobraževanja ter predstavniki političnih odločevalcev. Predstavitev se je končala z aktivno razpravo.

Več informacij o programu posveta je objavljenih na programu.

Dr. Anita Jug Došler (anita.jug.dosler@acs.si), ACS

Skip to content