V današnjem pregledu predstavljamo kar tri številke UIL Library Alert:

  • V novici z naslovom UIL Library Alert o digitalnih spretnostih, umetni inteligenci in spretnostih za opolnomočenje smo povzeli predstavljene publikacije iz 7. in 8. številke novičnika. Več >>
  • V 9. številki UIL Library Alert pa predstavljajo vrsto prispevkov, povezanih z učenjem in izobraževanjem, dejavnim državljanstvom, vključevanjem ranljivih skupin in podobnimi temami, tokrat prvič tudi iz revije Journal of Underrepresented & Minority Progress (JUMP). Več >>

Cedefop v 143. novičniku predstavlja trende na trgu dela in spretnosti. Analiza, ki temelji na milijonih spletnih zaposlitvenih oglasov, zbranih v letih 2023 in 2024, ponuja poglobljen vpogled v poklice, sektorje in spretnosti v EU in njenih državah članicah. Omogoča vpogled v času spreminjajočih se zahtev trga v realnem času. Več >>

oktobrskem novičniku Platforme za vseživljenjsko učenje (LLLP) je v ospredju vloga učiteljev in izobraževalcev. Glavni dogodek leta – Teden vseživljenjskega učenja 2024 (LLLWeek 2024), bo namenjen razpravi o poklicnem razvoju učiteljev in sistemskih spremembah, ki bi olajšale njihov prispevek k izobraževalnemu sistemu. Organizatorji obljubljajo poglobljeno obravnavo izzivov, s katerimi se učitelji srečujejo vsakodnevno. Več >>

Glasilo UIL se v oktobrski izdaji osredotoča na praznovanje mednarodnega dneva pismenosti. V kamerunskem mestu Yaoundé se je zbralo več kot 450 udeležencev, 500 pa jih je dogodek spremljalo po spletu. Osrednja tema je bila Spodbujanje večjezičnega izobraževanja: Pismenost za medsebojno razumevanje in mir. Več>>

Oglejte si še oktobrski novičnik ELM Magazine. Poudarja vlogo izobraževanja odraslih pri reševanju družbenih izzivov in krepitvi socialne vključenosti. Več >>

Prijetno branje želim!

Priredila: Nevenka Kocijančič (nevenka.kocijancic@acs.si), ACS

Skip to content