Na EPALE najdete bogate sadove poletja. Pogodbeniki projektov Erasmus+ so z nami delili občutke o zastavljenih ciljih in rezultatih, vtise z mobilnosti, navdušenje nad novo pridobljenim znanjem. Predstavili so izzive, ki jih je prinesla epidemija.
Preberite o izkušnjah mobilnosti projekta Erasmus+ Nove poti, nove priložnosti. Prinesle so novo znanje, informacije in primere dobrih praks, vezane na jezikovne programe za odrasle z nizko stopnjo predznanja ter uporabo IKT pri poučevanju. Predstavljen je tudi projekt Različne učne metode za migrante. Na strukturiranem tečaju v Helsinkih so izmenjali izkušnje ter primere dobrih praks pri delu z različnimi ciljnimi skupinami ali pa o uporabi inovativnih pristopov k poučevanju.
Ko epidemiološke razmere ne dopuščajo potovanj, je treba najti alternativo. Kako je bilo na (virtualnem) obisku v Linzu in kako se uspešno izvaja mobilnost Erasmus+ v koronačasu? Preberite na EPALE.
Sodelavci Zavoda Burja pa so zapisali vtise z delovnega obiska pri partnerski organizaciji, Inovativni mreži Subotica iz Srbije. Izbrali so jo zaradi primerov dobrih praks v neformalnem izobraževanju in pri delu z manjšinami. Tam nastajajo tudi kakovostne avdiovizualne vsebine in komunikacijska orodja.
Iščete smernice za bolj trajnostno delovanje vaše organizacije? Niste sami. Tudi cilj projekta Erasmus+ Going back to green future (on toure) je najti primerno pot k trajnostni naravnanosti organizacij za IO.
Na EPALE najdete tudi zapis o ugotovitvah evalvacije programa Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile in nadaljnji izvedbi projekta ASI. Predstavljeni so tudi inštrumenti, ki so jih oblikovali v podporo vodilnim in kadrovskim strokovnjakom ter starejšim zaposlenim. V slovenščino smo prevedli zanimiva prispevka o različnih kompetenčnih modelih ter odprtih izobraževalnih virih na področju trajnostnega razvoja v IO. Slovenski izobraževalci odraslih so o svojih prizadevanjih in delu napisali še več, tudi na angleški strani EPALE. Vabljeni k branju.
Obiščite spletno stran EPALE in z nami soustvarjajte njene vsebine, registrirajte se ali prijavite v svoj uporabniški račun, izberite ustrezno kategorijo (novica, spletni dnevnik, vir ali dogodek) ter predlagajte novo vsebino za objavo.
Špela Močilnikar (spela.mocilnikar@cmepius.si), CMEPIUS