Domače novice
Kako motivirati ranljive skupine za učenje in izobraževanje?
Pri motiviranju udeležencev iz ranljivih skupin se namreč pogosto srečujejo z različnimi izzivi. Predavateljica Sandra Bohinec Gorjak je v razgibanem vzdušju z izobraževalce vodila pri prepoznavanju dejavnikov, ki vplivajo na odločitve odraslih za udeležbo v izobraževanju. Iskali so učinkovite pristope, da bi te odločitev presegli.
Kulturni bazar 2025 povezuje umetnost in tehnologije v digitalni dobi
17. Kulturni bazar, ki bo 20. marca v Cankarjevem domu v Ljubljani, prinaša bogat program strokovnega usposabljanja. Osrednja tema je kulturno-umetnostna vzgoja v digitalni dobi. Udeležbo na brezplačnem strokovnem usposabljanju si zagotovite z e-prijavo do 17. marca....
Študijski krožki pod lupo: evalvacijski obiski razkrivajo potenciale
Temeljni koncepti njihovega delovanja, kot so svoboda, odsotnost hierarhičnosti, načrtnost učenja in dejavno spreminjanje okolja, terjajo preudarno spremljanje in usmerjanje tega učnega formata. Evalvacijski obiski, ki omogočajo neposreden stik z izvajalci na terenu, udejanjajo prav ta rahločutni pristop za presojanje delovanja ŠK.
Pregled učnih in izobraževalnih možnosti na enem mestu
Spletni portal Kam po znanje že vrsto let omogoča celovit pregled učnih in izobraževalnih možnosti za odrasle v Sloveniji. V letu 2024 je svojo ponudbo objavilo 325 ustanov, od tega se jih je prvič predstavilo 28. Skupaj so objavili 4.000 programov formalnega in...
Na ACS podpiramo zamisel o vseslovenskem dnevu branja
V spomin na pisateljico, bralko, novinarko, igralko, prostovoljko in profesorico Manco Košir ter njeno bogato delo smo letos 5. marca, na njen rojstni dan, prvič obeležili dan branja, ljubezni in navdiha. Pobuda za obeležitev tega, predvsem branju in druženju ob...
Spretnosti za prihodnost – soočenja za sinergijo
Z gosti foruma EPUO smo se 26. februarja na ACS in po spletu dotaknili nekaterih spretnosti za življenje. Postavili smo jih v sedanjost in prihodnost ter poudarili njihovo medsebojno prepletenost. Srečanje je bilo zasnovano kot skupek soočanj strokovnjakov, ki odlično delujejo na različnih področjih.
Nov program andragoškega spopolnjevanja o razvijanju bralne pismenosti
V projektu ESS+ Krepitev kompetenc strokovnih in vodstvenih delavcev na področju vodenja inovativnega vzgojno-izobraževalnega zavoda v obdobju od 2024 do 2028 organiziramo dva nova programa andragoškega spopolnjevanja za spodbujanje kritičnega mišljenja in razvijanje bralne pismenosti.
S svetovanjem do večje vključenosti gluhih in naglušnih odraslih v IO
V letu 2023 smo na pobudo MVI na ACS pripravili strokovne usmeritve za dva pristopa informiranja in svetovanja, ki smo ju poimenovali partnerski pristop ter individualno oziroma skupinsko informiranje in svetovanje.