Vsi skupaj smo na veliki preizkušnji v času boja proti novemu virusu covid-19 in zajezitvi epidemije v Sloveniji. Spoštujemo uredbe Vlade RS, pristojnih ministrstev in pristojnih strokovnih služb, zato smo se morali tako rekoč čez noč prilagoditi novim razmeram.
Ob zaprtju vseh javnih zavodov na področju vzgoje in izobraževanja in s tem tudi javnih zavodov na področju IO 16. 3. 2020 smo morali vsi v zelo kratkem času reorganizirati svoje poslovanje, prilagoditi izvajanje programov ter dejavnosti na daljavo. Uresničujemo različne oblike e-izobraževanja, samostojnega učenja, podporne dejavnosti v obliki informiranja, svetovanja, motiviranja, promocije učenja in izobraževanja s pomočjo oblik in metod dela na daljavo.
Za vse nas je to velik izziv, ki smo/ste ga v veliki večini primerov opravili z odliko. To potrjujejo tudi vaši odzivi s terena. Seveda smo tudi sodelavci ACS prešli na obliko dela od doma. Vzpostavili smo tak sistem dela, da lahko vse aktivnosti opravljamo neokrnjeno v skladu z letnim načrtom dela.
V tem času smo pripravili in uskladili tudi informacije in strokovne napotke za čas pandemije za vse, ki delate v IO. Potrudili smo se, da bi bili informacije in napotki čim bolj celoviti, konkretni, jasni za vse izvajalce programov in dejavnosti. Seveda si ne domišljamo, da so dokončni in popolni. Po potrebi jih bomo dopolnjevali in nadgrajevali tudi na podlagi vaših povratnih informacij, pobud in predlogov.
Želimo vam uspešno in kakovostno delo v teh izjemno zahtevnih časih. Verjamemo, da bomo skupaj uspešno opravili svoje delo v korist in zadovoljstvo udeležencev naših programov in dejavnosti.
Mag. Andrej Sotošek (andrej.sotosek@acs.si), ACS