Na svetovnem srečanju o izobraževanju, ki je bilo od 31. oktobra do 1. novembra 2024 v Fortalezi v Braziliji, je bilo predstavljeno novo poročilo o globalnem spremljanju izobraževanja z naslovom Leadership in education: lead for learning. Preučuje zahteve za dobro vodenje v izobraževanju ter kako se razlikujejo med državami in skozi čas. Več >>
Združenje EAEA vabi k branju 6. številke novičnika. V njem pišejo o svojih dejavnostih, projektih in dogodkih, s katerimi si prizadevajo za bolj vključujočo in trajnostno prihodnost.
EAEA je bila novembra 2024 sprejeta v Mednarodno dvorano slavnih za izobraževanje odraslih in nadaljevanje izobraževanja (HoF). Priznanje, ki odraža vpliv združenja na IO v Evropi, sta v Firencah sprejela predsednik Uwe Gartenschlaeger in generalna sekretarka Gina Ebner. Več >>
OECD je 10. decembra predstavila poročilo o rezultatih zadnje raziskave o spretnostih odraslih (PIAAC 2023). Pokazali so mešano splošno sliko spretnosti odraslih. Ocenjevali so spretnosti odraslih na treh področjih: besedilne in matematične spretnosti ter spretnosti reševanja problemov. Več >>
S primerjalnim Pregledom izobraževanja in usposabljanja EK spremlja napredek pri doseganju ciljev na ravni EU na področju izobraževanja in usposabljanja. Izdaja za leto 2024 se osredotoča na učenje za trajnost. Več >>
Decembra sta izšli dve številki UIL Library Alert. Predstavili sta številne zanimive publikacije o VŽU in IO, objavljene v različnih revijah in na spletnih mestih. Izpostavljamo dokumenta, objavljena v Digitalni knjižnici UNESCO, zgodbi s spletne strani Svetovnega ekonomskega foruma in prispevek o povezovanju nevladnih organizacij za krepitev državljanskih spretnosti iz revije Journal of Education Policy. Več >>
Zadnja številka glasila Cedefop v letu 2024 obeležuje 50. obletnico delovanja te ključne evropske agencije. Poudarja pomemben mejnik: vseh 27 držav EU je uspešno povezalo nacionalna ogrodja kvalifikacij z Evropskim ogrodjem kvalifikacij (EOK), kar izboljšuje preglednost in mobilnost kvalifikacij. Več >>
V decembrski številki novičnika UIL obeležujejo izjemne dosežke desetih mest, ki so prejela prestižno UNESCO-vo nagrado za učenje. Ta priznanja so podelili mestom, ki so razvila inovativne in vključujoče prakse za spodbujanje vseživljenjskega učenja svojih prebivalcev. Več >>
Ključne teme novembrskega novičnika ELM Magazine vključujejo prožnost v politikah IO odraslih, osredotočenost na veščine namesto formalnih nazivov ter spodbujanje enakosti z mikrokvalifikacijami. Več >>
Prijetno branje želim!
Priredila: Nevenka Kocijančič (nevenka.kocijancic@acs.si), ACS